Az nlc. fórumon 20 éves fennállása óta közel 300 ezer témában indult csevegés, és több mint 1 millió hozzászólás született. A Facebook megjelenése és térhódítása miatt azonban azt tapasztaltuk, hogy a beszélgetések nagyrésze áttevődött a közösségi médiába, ezért úgy döntöttünk, a fórumot hibernáljuk, ezentúl csak olvasása lehetséges. Új hozzászólást és témát nem tudtok indítani, azonban a régi beszélgetéseket továbbra is megtaláljátok.

Új Intex medencém szivárog

tibikat
Létrehozva: 2016. július 5. 16:56
Tegnap vettem egy Intex 305×76-os felfújható peremű medencét és ma már látom, hogy kis tócsa van alatta egy részen. Mit tegyek?

Azon kívül, hogy rögtön reggel jeleztem az üzletnek ahol vettem,akik azt mondták jelzik a gyártó felé. De még nem telefonáltak vissza és hát már elkezdtem gondolkodni, variálni...

Mintha valahol azt olvastam volna, hogy a kockás belsejű Intex mediket már nem gyártják ez mégis olyan. Ha ez igaz, akkor lehet, hogy épp ezért nem gyártják már ezt a fajtát - akkor meg nem lenne érdemes egy ugyanilyenre becserélni.

Nem tudom mit tegyek? Köszi minden ötletet!

  1. 2016. július 7. 01:4217.

    Naugye :-(


    Azt fölöslegesen írom, hogy a blokkról és arról a kivágott számról készíts fénymásolatot, fotót, és szkenneld be az emailbe amit elküldesz. Ha pedig postán kell akkor ezek mellett tértis ajánlottban postázd. Ha a hamar megkapott új medencédet x ideje használod teljes megelégedettséggel, no akkor lesz minden rendben.


     

    előzmény:
    tibikat (14)
    2016-07-06  15:41
  2. 2016. július 6. 17:2516.

    Okés, köszi! Már vissza is írtak, minden rendben!:)

    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_745162 (15)
    2016-07-06  16:08
  3. Torolt_felhasznalo_745162
    Torolt_felhasznalo_745162
    2016. július 6. 16:0815.

    A blokkról feltétlen legyen másolatod.

    előzmény:
    tibikat (14)
    2016-07-06  15:41
  4. 2016. július 6. 15:4114.

    Sziasztok! Újra itt,de már jó hírekkel!:)


    Reggel ugye bementem az üzletbe, még semmit nem intézett. Én adtam meg a tel.számot is,amit a neten találtam. Plusz megkérdezte azt is,nem-e itt lyukadt ki.:O Meg jött a bontatlan csomagolásos 72 órással is,úgyhogy még jó,hogy itt beszéltünk róla, tudtam rá reagálni,hogy bontatlanul hogy derülne ki a hiba, erre Ő is helyeselve a rendszert okolva rázta a fejét. Meg olyat is mondott, hogy visszaküldeni a terméket drága lenne a súlya miatt és azt nem fizetik (szóval akitől vette azzal lehet, hogy beszélt és az mondott ilyen baromságot).


    Ezután hazajöttem és úgy voltam vele,ha Ő megkérdezte nem-e itt szakadt ki,akkor egy idegen mégis hogy fog hozzáállni, fel is hívtam a szervíz számot. Nagyon rendes a szervízvezető. Közölte, hogy nem 6 hónapon belül, hanem egy éven belül bármikor visszaküldöm azt a kivágott modellszámot a medi oldalából a blokk kíséretében és rögtön küldi az újat!


    Eddig még csak telefonon tárgyaltuk le a témát, amiről azért a biztonság kedvéért küldtem e-mailt is,amire még nem érkezett válasz,de szerintem minden rendben lesz!
    Ha mégis lenne valami probléma, akkor visszajövök és leírom, hogy lehessen okulni.


    De mostmár úgy érzem bátran ajánlhatom Mindenkinek az Intex-et és szerintem nem kell visszajöjjek, szóval kellemes nyarat Mindenkinek!

  5. Torolt_felhasznalo_745162
    Torolt_felhasznalo_745162
    2016. július 6. 15:3613.

    3 napon belül vagy, azonnal vidd vissza az üzletbe. A telefon elszáll nem bizonyít semmit, ez nem bizalom kérdése az eladóval. Legyen jegyzőkönyv ami 3 napon belül van és hagyd ott a cuccot.


    Ha lejár a 3 nap már csak garanciás tili-toli lesz, végül kapsz egy tapaszt a lyukra és legközelebb máshol fog ereszteni. Ne késlekedj.

    előzmény:
    tibikat (1)
    2016-07-05  16:56
  6. 2016. július 6. 08:2012.

    Mindenkinek köszönöm, hogy írt! Bizonyítéknak ott van a másnap (azaz tegnap) reggeli MMS, de mint írtam, meg is bízom az Eladóban. Mindjárt indulok be az üzletbe, ugyanis még mindig nem hívott vissza.


    Az Intex szervízről azt olvastam, hogy "Amennyiben maga a medencetest hibásodott meg, MINDEN ESETBEN A MEDENCEKÖPENY ANYAGÁBÓL KIVÁGOTT MODELSZÁMOT KÜLDJÉK BE!"és legalább fél év garancia van rá.


    Ezt a modellszám kivágást még lehet, hogy megoldom úgyis,hogy a medence töltve marad (merthogy elvileg 3 rétegű a fala - bár nem tudom mennyire van összedolgozva) - így a szivárgó de medencével meg tudnám várni a cserét.


    Illetve nem tudom, hogy várjak-e még esetleg? Ha úgyis fél év gari van, mert csak kicsit szivárog, ugyanis a vízszinten ma reggelre sem látszik!

  7. 2016. július 5. 23:5411.

    Nem véletlenül van DAS szerződésünk, tele a bakancsunk a tisztességtelen szolgáltatókkal, nem eggyel kellett már megküzdenünk.


    Utazási irodát pár éve pereltünk is, amit meg is nyertünk, és fizetett is.

    előzmény:
    Dáridóri (7)
    2016-07-05  18:29
  8. 2016. július 5. 23:5110.

    Dehogy kell bontatlan. Sőt meg sem kell tartanod a csomagolást, bár szoktak ilyenekkel próbálkozni.


    Hát nem fognak hozzád helybe menni és kijavítani a hibát, így vagy teszed a vizet valahova, vagy megragasztod magadnak és lesz egy hibás medencéd, amivel csak szívni fogsz.


    Ja, és igen, előttem szólónak igaza van: Ha nem mész be a boltba és vetetsz fel jegyzőkönyvet, akár kép csatolásával, akkor sütheted. Nincs nyoma a reklamációnak.

    előzmény:
    tibikat (6)
    2016-07-05  18:27
  9. 2016. július 5. 22:119.

    és még itt van ez a cikk is:


     


    http://www.piacesprofit.hu/kkv_cegblog/harom-tevhit-a-sza vatossaggal-kapcsolatban/


     


    Tartós fogyasztási cikkek esetén, ha a vásárló a termék meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított 3 munkanapon belül érvényesít csereigényt, akkor a kereskedő köteles kicserélni a terméket. Ilyenkor nem hivatkozhat arra, hogy ez neki aránytalan többletköltséggel jár. Ennek feltétele, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza. Tartós fogyasztási cikkek például a 10.000,-Ft vételárat meghaladó háztartási készülékek, laptop, notebook, óra, ékszer stb.


     


     


     

    előzmény:
    antironia (8)
    2016-07-05  22:10
  10. 2016. július 5. 22:108.

    Egyáltalán nem kerül szóba a bontatlanság!


     


    Hiszen hogyan tudhatnád, hogy hibás, ha ki se csomagolod???


    http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=76566.261675


     


     


    7. §12 Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a vállalkozás nem hivatkozhat a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:159. § (2) bekezdés a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.


    plusz:


    http://www.nfh.hu/node/4296


     


    Mindenképpen menj oda a boltba, és írásban (vásárlók könyve) rögzítsd a panaszodat. Mert a telefonos bejelentést simán letagadják...

    előzmény:
    tibikat (6)
    2016-07-05  18:27
  11. 2016. július 5. 18:297.

     


    Úgy legyen! Én Pestről írok, és a Tékozló Homárra rendszeresen beolvasok, szóval rajtam kb. fogyasztóvédelmi páncél van és golyószóró. A multinál kb. mindennapos, hogy valami gond akad, hozzászoktam. De, ha becsületes kereskedővel állsz üzletben akkor talán nem lesz gond. Bár a gyártó tőle függetlenül szemétkedhet.
    Sok sikert!

    előzmény:
    tibikat (4)
    2016-07-05  18:21
  12. 2016. július 5. 18:276.

    Neked is köszönöm, hogy írtál! Ez a 72 órás dolog nem csak bontatlan termékekre vonatkozik? Van erről friss jogszabály linked? Mert már mindenfélét olvasgattam. Képeket csináltam reggel, amiből ugye küldtem is, mint az imént épp írtam. Azért olyan nagy lendülettel nem nagyon tudok most hova tenni majd' 4.000 liter vizet, meg egyenlőre még tényleg csak lesek,hogy ilyen van, idegeskedem és várok....

    előzmény:
    évi* (3)
    2016-07-05  18:12
  13. 2016. július 5. 18:235.

     


    Igen, és a bolt máris bújik ki a felelősség alól, kihúzzák a három napot telefonon, utána nem lesz nyoma a hiba bejelentésének. Mert egyik kolléga sem fog emlékezni a hölgyre, hogy telefonált volna...

    előzmény:
    évi* (3)
    2016-07-05  18:12
  14. 2016. július 5. 18:214.

    Köszönöm, hogy írtál! Igen várok és annyit azért hozzátennék, hogy egy jóindulatú valakinek tartom az Eladót és egy kis faluról beszélünk, ahol az egyetlen játékbolt az Övék és régóta telefonos kapcsolatban vagyunk, ha eddig kellett valami mindig meghozatta stb. Ma is mikor hívtam azt mondta küldjek át képet és rögtön továbbítja is a gyártó felé (e-mailben akartam több képet is küldeni,de azt mondta csak este lesz netnél és minél hamarabb akarja intézni, ezért küldjem MMS-ben). Én délután kétszer is hívtam, de nem vette fel. De azért bizakodom.

    előzmény:
    Dáridóri (2)
    2016-07-05  17:54
  15. 2016. július 5. 18:123.

    3 napon belül bolt köteles cserélni. 3 nap után van a gyártóval / forgalmazóval beszélgetés, stb.


    Én azzal a lendülettel vinném vissza, ahogy észrevettem a hibát. Persze előtte fénykép. Mert a boltban csak elmesélni lehet a jelenséget.

    előzmény:
    tibikat (1)
    2016-07-05  16:56
  16. 2016. július 5. 17:542.

     


     Először is várd meg a választ, lehet, hogy a csere szóba sem jön, hiszen a bolt álláspontja szerint te okoztad a sérülést. Ha szerencséd van és kicserélik, akkor sem biztos, hogy beljebb vagy, hiszen ha már nem gyártják akkor ez lehet egy régebbi darab is, a műanyag, gumi meg ugye elérik. A csere eltarthat néhány hétig, vége a szezonnak, ha a cseretermék is problémás jövőre mehetsz a sóhivatalba.
    Mit csinálj? Első körben írásban jelezd a boltnak, még ma. Tisztelt XY! A reggeli telefonbeszélgetésünk nyomán írásban is bejelentem, hogy a tegnapi napon vásárolt...

    előzmény:
    tibikat (1)
    2016-07-05  16:56

Címlap

top