Az nlc. fórumon 20 éves fennállása óta közel 300 ezer témában indult csevegés, és több mint 1 millió hozzászólás született. A Facebook megjelenése és térhódítása miatt azonban azt tapasztaltuk, hogy a beszélgetések nagyrésze áttevődött a közösségi médiába, ezért úgy döntöttünk, a fórumot hibernáljuk, ezentúl csak olvasása lehetséges. Új hozzászólást és témát nem tudtok indítani, azonban a régi beszélgetéseket továbbra is megtaláljátok.

Booking.com hoz segítséget

erika48
Létrehozva: 2012. március 24. 11:59

hello

foglaltam a booling-com-on szállást.

 

Visszajött egy mail, hogy : "Úgy tűnik, hogy az Ön által megadott hitelkártya-adatok érvénytelenek. " Visa Elektron kártya volt

 

Utána módosítottam, egy MaestroCard kártyával ugyanezt, ez sem felel meg.  

 

Mi lehet a gond és hogy lehet ezt megoldanom? Sajnos angolul nem tudok, és az ügyfélszolgálaton, csak angonyelvü ügyintézés van.

 

 

 

 

  1. 2016. július 19. 09:0630.

    http://www.booking.com/index.html?aid=1158805 az egyik legmegbízhatóbb foglalási oldal. Munkámból kifolyólag rengeteget vagyok külföldön, mindig a bookingon foglalok, még nem volt gondom. sokféle szállás, jó áron.

  2. 2012. május 2. 13:4729.

    Erika48!

    A booking nagyon megbízható szállásközvetítő, mondhatom, hogy "törzsvendég" vagyok náluk, még soha nem volt semmi problémám és nemcsak Europában foglalok.

    Egyébbként telefonon magyarul is elérhető, 06-800-16956 éjjel-nappal, helyi tarifával hívható. 

    A kiválasztott szállodádat nézd meg, hol lehet még foglalni, pl.: tripadvisor, Venere, stb. Egy bizonyos kontingenst adnak ki a szállásközvetítőknek, a többit saját maguk értékesítik. 

    E-miatt eszedbe ne jusson lemondani az utazásról !!!

    Egyébbként a világon mindenütt van a repülőtereken, pályaudvarokon információ, ahol szállásokat is közvetítenek.

    Üdv:M

    Püppi azt írja, hogy "ott dolgozik", talán kérdd meg, hogy foglalja le Nektek 

    idézet:
    Alsórákosi (26)
    2012-03-24 17:48:54

    Sziasztok!

     

    Mi épp most jöttünk meg egy toszkán hétvégéről, két szállást foglaltam a booking.com-on, az első OK volt, a másodiknál a seaview szoba helyett egy kis lyukat kaptunk volna, nem kértük, főleg ugyanazért az árért.

    Írtam a booking.com-nak, egyelőre semmi visszajelzés.

     

    Viszont felhívtam ezt a telefonszámot (06-800-16956), ahol egy bájos női hang megköszöni, hogy hívtam a booking.com-t, majd közli, hogy ez egy teszt-szám és you will be disconnected. Majd pitty és vége.

     

    Alsórákosi - te használtad már ezt a számot? Valakinek bármi tapasztalata?

     

     

    előzmény:
    Alsórákosi (26)
    2012-03-24  17:48
  3. 2012. március 24. 23:2728.

    Tudod valahogy megemesztettem nagy nehezen hogy tonkretettek a naszutunkat, mert a hotel amit aztan mi valasztottunk, mindenert kompenzalt minket. Jol is jott, mert az elso este a booking.com miatt egy szornyu veszekedessel kezdtuk a naszutat.

    Minden rosszbol tanul az ember. Amint irtam, mi soha tobbe semmifele kozvetitovel sehova. Meg utazasi irodat sem veszunk igenybe. Mindent intezunk mi magunk. Kulomben fura amit irsz, mert a ferjem kerdezte a recepciosokat hogy hogyan is mukodik. Nos, azt valaszoltak, amit a booking.com is. A penz a foglalaskor a booking.com kezebe kerul es tartja mint biztositekot. A hotel semmit nem zarol. Ok kapnak foglalasi mailt a vendeg nevevel es hany nap. Mikor megerkezel, a recepcion kikell fizetned a total osszeget a napokra amit foglaltal. Igy a hotel visszajelzesere szabaditja fel csak, a booking.com a zarolt penzedet a bankba.

    Na nekem ez magas. Amint irtam neked, es mi van akkor ha a bankartyadon mar nincs annyi penz, mint amibe a hotel kerul? 

    Ugye nem mindig 20 euros hotelekrol van szo. 1-2 het elegge sokba is tud kerulni. Ami meg a top volt a booking.com reszerol, a jo tanacsuk! hogyha nincs fedezet a bankba akkor kerjunk segitseget a csaladtol. Koszonjuk szepen.Nekem volt penz a kartyan, de ez a fajta megoldas nekem nagyon jon be. Tovabbi szep utazast, nyaralast mindenkinek.

    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_766720 (22)
    2012-03-24  13:20
  4. 2012. március 24. 18:5227.
    Lehet, hogy félreérthető voltam, szállodában dolgozom az értékesítésen, innen tudom, hogy mi lehet a topiknyotó hibaüzenetének oka.
    előzmény:
    Alsórákosi (26)
    2012-03-24  17:48
  5. 2012. március 24. 17:4826.

    Erika48!

    A booking nagyon megbízható szállásközvetítő, mondhatom, hogy "törzsvendég" vagyok náluk, még soha nem volt semmi problémám és nemcsak Europában foglalok.

    Egyébbként telefonon magyarul is elérhető, 06-800-16956 éjjel-nappal, helyi tarifával hívható. 

    A kiválasztott szállodádat nézd meg, hol lehet még foglalni, pl.: tripadvisor, Venere, stb. Egy bizonyos kontingenst adnak ki a szállásközvetítőknek, a többit saját maguk értékesítik. 

    E-miatt eszedbe ne jusson lemondani az utazásról !!!

    Egyébbként a világon mindenütt van a repülőtereken, pályaudvarokon információ, ahol szállásokat is közvetítenek.

    Üdv:M

    Püppi azt írja, hogy "ott dolgozik", talán kérdd meg, hogy foglalja le Nektek 

    előzmény:
    erika48 (1)
    2012-03-24  11:59
  6. 2012. március 24. 17:3125.

    Szia!

    Célszerű felhívnod közvetlenül a szállodát (ott dolgozom). A bookingnak csak bizonyos számú szobát ad általában egy hotel, ha azt megtöltötték, ezzel a szöveggel tudják csak elutasítani a foglalást, mivel nincs olyan opció az admin felületen, hogy "teltház miatt elutasítva". Ettől még szerintem érvényes a kártyád. ja és hol az üzlet a booking.comnak? Hát a jutalék...

    előzmény:
    erika48 (1)
    2012-03-24  11:59
  7. 2012. március 24. 16:3524.

    Én rendszeresen foglalok itt - soha semmi gond nem volt.Nem vonnak le semmit. De az adott szálloda joga, hogy zárol-e egy bizonyos összeget (általában egynapnyit) vagy sem. De ez mindig megjelenik a szállás honlapján. Ahogy az is, milyen kártyát fogadnak el. Nézd át figyelmesen az oldalt!

    Legutóbb nekem repjegy foglalásnál volt olyan gondom, hogy nem fogadtak el bizonyos kártyákat .Pár nap alatt megvolt a dombornyomott kártyám., és mehetett a foglalás -- jó áron!

    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_635120 (0)
     
  8. Torolt_felhasznalo_940001
    Torolt_felhasznalo_940001
    2012. március 24. 15:4123.

    Mit tudsz tenni? - Leginkább hogy felhívod a bankodat, tudnak-e dombornyomott kártyát kiadni pár nap alatt, illetve felhívod a szállást (e-mailt írsz), hogy előre utalással tudsz-e foglalni. Utóbbi is biztosan működik.

     

     

    előzmény:
    erika48 (11)
    2012-03-24  12:47
  9. Torolt_felhasznalo_766720
    Torolt_felhasznalo_766720
    2012. március 24. 13:2022.

    De szerintem ne hergeld magad ezen, mert nagyon nem jól látod a helyzetet.

    A pénzedet nem használja senki sem még akkor sem, ha zárolva van az összeg. Az a számládon marad, csak nem férhetsz hozzá.

    Meg egyébként sem a booking.com zárol, hanem a szállásadó, így ő használná a pénzed, ha így lenne.  

    előzmény:
    kakukktojas (20)
    2012-03-24  13:12
  10. Torolt_felhasznalo_766720
    Torolt_felhasznalo_766720
    2012. március 24. 13:1721.

    Jajjjj.... pont ez miatt kell velük beszélnem többször is, mert a terhelésnél gond volt.

    Úgy ezermillió százalék, hogy KIFIZETTEM a szállást, ezt megbeszéltem a bankommal, a bookig.com-mal és aszállásadóval is. Hidd el nekem!! 

     

    előzmény:
    kakukktojas (20)
    2012-03-24  13:12
  11. 2012. március 24. 13:1220.

    csak biztosíték a kártya, mert a helyszínen kell majd fizetnetek. Viszont érkezés előtt zárolhatja a kártyát a foglalás erejéig a szállásadó

     

    Latod itt a trukk. Ugyanis amikor velem tortent a booking.com-os sztori, en megneztem a szamlamat interneten, mennyi lett leveve. Es nekem a penz hianyzott a szamlamrol. Hiaba dugdostam volna a hitelkartyamat az automataba, a foglalas osszeget nem tudtam volna megkaparintani.

    Ezert ragtam be rettentoen. Mert mi van ha valaki nyugodtan van abban a hiszemben hogy kifizette a hitelkartyaval, aztan mar nincs akkora osszege a kartyan mint a hotel ara, akkor mi van? 

     

    Vagyis hol az uzlet a booking.com-nak? Hat hogy amig nem fizeted ki a helyben a szamladat, addig a booking.com hasznalja a penzedet. Vagyis a kamatot nyerik rajtad. Aztan ha fizetsz, akkor megkapod a penzed. 

     

    Mi mostmar egy ejszakat foglalunk a hotellel egyenesben, semmi kozvetito iroda, semmi hitelkartya lefoglalasa, se semmi. Igy ha a szallas igazan megfelelo, jo, akkor hosszabitjuk a tartozkodast, ha nem, akkor megyunk tovabb. Naszuton, akkora ideget mint amit a booking.com okozott...

     

     

     

    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_766720 (13)
    2012-03-24  12:57
  12. Torolt_felhasznalo_766720
    Torolt_felhasznalo_766720
    2012. március 24. 13:0919.
    Én ilyen miatt bizti nem mondanék le egy betervezett utazásrlól, de Te tudod.
    előzmény:
    erika48 (17)
    2012-03-24  13:04
  13. Torolt_felhasznalo_766720
    Torolt_felhasznalo_766720
    2012. március 24. 13:0918.

    Pár nap alatt ha nem is, de egy hét alatt inkább csinálnak.

    A booking.com pedig biztosan várna ennyit, ha szólsz nekik.

    Vagy pár nap múlva utaznátok?

    És bankkártya nélküli szállásokat nem néztél? 

    előzmény:
    erika48 (16)
    2012-03-24  13:03
  14. 2012. március 24. 13:0417.
    most el kell mennem. Majd csak jóval késöbb leszek. 
    előzmény:
    erika48 (16)
    2012-03-24  13:03
  15. 2012. március 24. 13:0316.

    köszönöm, de senkinek sincs ilyen kártyája a környezetemben. 

    Akkor lemondom és nem utazunk sehova.

    A bank nem hiszem, hogy pár nap alatt csinál ilyen kártyát.  

    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_766720 (13)
    2012-03-24  12:57
  16. Torolt_felhasznalo_766720
    Torolt_felhasznalo_766720
    2012. március 24. 13:0215.

    Ne keverjük a szezont a fazonnal!

    Három fajta foglalás van:

    a) bankkártya nélkül

    b) csak zárolhat a szállásadó

    c) ténylegesen terheli a kártyádat foglaláskor a szállásadó - ez fel is van tüntetve az adott szállásnál. Ez a nem lemondható szállásoknál lehetséges. De ez fel van tüntetve.

     

    Ti valószínűleg nem jól értelmeztétek a foglalási feltételeket.

     

    Evidens! Kaptam sms-t a bankkártyás terhelésről, arról, hogy az összeget levonták tőlem, kifizetésre került a szállás.

     

    Értelmezni tudni kell a szabályokat. ennyi. 

    előzmény:
    kakukktojas (12)
    2012-03-24  12:56
  17. 2012. március 24. 12:5814.

    Januárban foglaltam júliusra és már akkor ki is lett fizetve, bankkártyás terhelésként.

     

    ez miert nem ment at, az irod hogy

    előzmény:
    kakukktojas (12)
    2012-03-24  12:56
  18. Torolt_felhasznalo_766720
    Torolt_felhasznalo_766720
    2012. március 24. 12:5713.

    Egy dombornyomott kártya külföldön jól jön, meg esetleges további netes vásárlásnál, így én gyors csináltatnék a bankomnál egy dombornyomott kártyát (pár ezer forint) és közben írnék magyarul a problémáról és kérném türelmüket, míg elkészül a kártya.

    Vagy megkérsz egy barátod, hogy foglalhass az Ő kártyájával. Ez esetben terhelni nem fognak, csak biztosíték a kártya, mert a helyszínen kell majd fizetnetek. Viszont érkezés előtt zárolhatja a kártyát a foglalás erejéig a szállásadó, ezt kalkuláld bele, ha ezt a megoldást választod.

     

    Ha ezek nem mennek, le kell mondanod a fogalalásod és keresni olyat az oldalon, ami bankkártya nélkül foglalható - vannak ilyenek is direkt. 

    előzmény:
    erika48 (11)
    2012-03-24  12:47
  19. 2012. március 24. 12:5612.

    Irod hogy >

    A booking.com-nal amikor foglalsz, kerik a hitelkartyad szamat.

    Zaroljak az osszeget a szamladon de ez nem azt jelenti hogy kifizetted!!!

    Amikor megerkezel a hotelbe, a recepcion kifizeted az osszeget, keszpenz vagy megint hitelkartya, es amikor kifizetted a szallasod arat a recepcion, majd akkor lesz a booking.com alltal felszabaditva az osszeg a szamladon.

     

    Mi naszuton voltunk, a booking.com-mal foglaltunk hotelt. Kuldtek a mailt, es mivel kerik a hitelkartya 3 szamu kodjat is, igy mi is azt hittuk hogy fizetve. 

    Megyunk a recepciora bejelentkezni es kerdi a portas hogy kp vagy hitelkartyaval fizetunk a szobaert?

    Azthittem rosszul hallok, kerdem , tessek? mar kilett fizetve es megegyszer eszem agaban sincs fizetni!

     

    Na akkora balhe lett, orditas es egyeb... erre felhivtam a booking.com szamat es igy derult ki hogy ok le zaroljak az osszeget a szamlamaon, amibe a szallas kerul. Majd ha kifizetem megerkezeskor , akkor lesz ujra hozzaferheto a penzem a bankba.

     

    Orditottam magambol kikelve, mert nem egy olcso hotelt foglaltunk. Igy szinte ketszer kellett fizetnem. Es ha nincs pl annyi penzem a szamlamon? 

    Akkor aztan lett volna nagy botrany. 

     

    Mi masnap elmentunk es meglett mondva kerek-perec hogy meg eszukbe se jusson egy fillert se megtartani a lemondasi dologra. 

    Mig a recpcion a ferjem intezkedett, jott egy masik nagy csalad gyerekekkel, es a ferfi ugyanugy orditott mint en elotte delutan. 

     

    En megegyszer az tuti hogy booking.com-mal soha-semikor-sehova-semmikepp.

     

    Arrol ne is irjak hogy a fotokon a hotel huha de szuper volt, valosagban meg..haaaat lepukkant. pl a medencebe vederrel szortak este a klort.

    Az etterembe macska es macskaszor a szeken. A folyoson kaja szag. es mindez volt egy 4* Superior hotel. 

     

    A hotel ahol aztan megszalltunk, igazan jolereztuk magunkat. 

    Figyeljetek oda a fizetesre, ne erjen benneteket ilyen meglepi mint minket. Tonkreteszi a nyaralast.

    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_766720 (9)
    2012-03-24  12:39
  20. 2012. március 24. 12:4711.

    sajnos nincs dombornyomott kártyánk. 

    A foglalásom lemondható, de szeretnénk a szállást, mert a repjegy is már foglalásban van, tehát valahol kellene aludnunk, de akkor hol?

     

    Gondolom hiába irok magyarul, attól még nem lesz dombornyomott kártyánk:-(((

     

    MIt tudok tenni? 

    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_766720 (8)
    2012-03-24  12:37
  21. Torolt_felhasznalo_766720
    Torolt_felhasznalo_766720
    2012. március 24. 12:4410.

    Ha Visa Electron kártyád van, az sajnos nem alkalmas internetes vásárlásra. A Visa Classic és Gold viszont igen. 

    Alapvetően csak a dombornyomott kártyák alkalmasak internetes és külföldi vásárlásra.

    előzmény:
    erika48 (7)
    2012-03-24  12:17
  22. Torolt_felhasznalo_766720
    Torolt_felhasznalo_766720
    2012. március 24. 12:399.

    A fogalásod amúgy lemondható vagy nem?

    Mert én úgy foglaltam, hogy nem lemondható, tehát ha utazunk ha nem, fizetnem kell. Januárban foglaltam júliusra és már akkor ki is lett fizetve, bankkártyás terhelésként. 

    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_766720 (8)
    2012-03-24  12:37
  23. Torolt_felhasznalo_766720
    Torolt_felhasznalo_766720
    2012. március 24. 12:378.

    Szia!

    Én is itt foglaltam dombornyomott MasterCard bankkártyával, NEM hitelkártyával.

    Szerintem valamint nem jól írtál be az adatokhoz.

    DE! Van magyar nyelvű ügyfélszolgálatuk, csak felhívni nem tudod őket valamiért. Ha magyarul írsz levelet, magyarul fognak válaszolni, vagy fel is hívnak. Én angolul és magyarul is írtam, ezért volt, hogy angolul hívtak. De először angolul írtam és magyarul válaszoltak.

    Nekem más miatt kellett velük többször beszélnem és nagyon kedvesek, segítőkészek voltak mindig. Pedig nem volt egyszerű a probléma.

    Max. 12-24 órán belül válaszolnak tapasztalatom szerint. 

     

    Ha tudok segíteni, írj! 

    előzmény:
    erika48 (7)
    2012-03-24  12:17
  24. 2012. március 24. 12:177.

    kösz, ilyenünk  van:-((

     

    De akkor milyen kártyával foglaljak? Senkinek nincs más a családban.

     

    És a foglalással ilyenkor mi van, törlödik?

     

    előzmény:
    klecsi (6)
    2012-03-24  12:16

Címlap

top