Kedves Fórumozók!

A következő napokban némi ráncfelvarráson esik át az NLCafé, célunk a mostaninál könnyebben kezelhető felhasználói felület. Megeshet, hogy egyes funkciók átmenetileg nem érhetőek el, türelmeteket kérjük! A fórumon böngészni, hozzászólni, topicot nyitni természetesen továbbra is tudtok. Jó böngészést!

Hogy fogyjak le?

niobe85
Létrehozva: 2012. február 21. 10:13

Sziasztok!

 

Segítséget szeretnék kérni tőletek...

Mostanában felszedtem pár kilót... vagyis jó pár kilót.

Szeretnék tőle megszabadulni.

Reggel nem csak délben eszek akkor sem sokat, amikor hazaérek olyan 5óra felé akkor 2-3 szendvicset vízzel vagy teával és maximum egy sportszeletet.

Mozogni úgy érzem nincs erőm, tudom, hogy ez szükséges lenne a fogyáshoz.

Légyszi adjatok tippet egy jó és már bevállt diétához, könyebb mozgáshoz.

 

Köszi

51 hozzászólás
  1. 2017. szeptember 29. 20:4851.

    Nekem úgy sikerült, hogy visszatértem az ősember táplálkozási szokásaihoz /amihez az emésztőrendszerünk van installálva/


    Rengeteg zöldség /hüvelyesek kizárva/, korlátlan sovány hús /lehet kissé zsíros is/, fehérje /tojás/, semmi finomított szénhidrát /kenyér, lisztféle, rizs, burgonya, keményítő,/


    Annyit ettem, amennyi belém fért, mégis fogytam. Mozgás, torna: semmi erőltetés /kertész vagyok/ csak ami belefér.


    Egy próbát megér.

  2. 2017. szeptember 9. 20:2850.

    Valaha regen ezt a tanacsot olvastam, ha leulsz az asztalhoz, vegezd el ezt az egyszeri tornagyakorlatot: ket kezedet kinyujtod, megragadod a tanyeradat es  eltolod magaddtol. Vegezd el tobbszor. Csak ugy mellesleg: nem jobban jarnal, ha  vacsorat ennel 2-3 szendvics meg egy szelet csokolade helyett? 

  3. 2017. július 28. 20:0249.

    Hasonló problémával küzdök már évek óta, egyébként rengeteg múlik tényleg a diétán illetve a testmozgáson. 5 éve még 75 kiló voltam (168 cm)


    De most már végre sikerül évek óta megtartanom a 65 kilómat. :)


    Ha érdekel valakit, hogy mi a titkom, innen tudtok válogatni diétás kaják közül.


    https://www.ujsagomat.hu/lidl/

  4. 2017. május 30. 12:4048.

    Szia,


    A reggeli a legfontosabb étkezés. Ekkor kell biztosítani a szervezetnek az induláshoz szükséges "üzemanyagot". Fontos, hogy legyen a reggeliben vitamin, ásványi anyag és más tápanyagok, mint fehérjék, zsírok és szénhidrát is. Persze a megfelelő mennyiségben nem túlzásokba esve. A teljes kiőrlésű élelmiszerekből készült reggelik hosszú felszívódást tesznek lehetővé. Próbálkozz azokkal, vagy nézz szét a fehérjedús ételek között és keress rá receptet, mert azok az ételek úgy vannak összeállítva, hogy figyelnek a megfelelő tápanyag bevitelre, ha mozogsz mellette, ha nem hasznos tanácsokat új élelmiszer alapanyagokat találsz benne, ami egészségessé is tesz. Vannak különféle diéták, így fehérjediéta, vagy szénhidrát diéta, stb. ezeknek mindegyiknek van előnye illetve hátránya is illetve mindenki másként reagál rá. Az viszont biztos, hogy fehérjére mindenképpen szükség van még a vegánoknak is minden étkezés alkalmával.

  5. 2017. május 25. 02:5447.

    azt irod:   eztenkent  2-3 sandwich-t  eszel!


      AZ  A  BAJOD!!!!


     


    eloszor  is, ott  maga  kenyer  legalabb  1000 kaloria.


     


    Semmi de  semmi 


    KENYERET      es


    KRUMPLIT


    N E  EGYEL  S O H A   !!!!


    Probalj  3  napon a't   kizarolag  csak     a l m a t     ENNI!!!!


    NEM  FOGSZ BELEHALNI.


     


    almanapok!!!!!!!!!!!!!!!!


     


    Minden  Hollywoodi filmsztar  azt  csinalja.

    előzmény:
    Hanna27 (46)
    2017-05-24  22:38
  6. 2017. május 24. 22:3846.

    Szia! :) Próbáld ki ezt a teát. Nekem segített... és még sokan dícsérik. Puszi


    https://tea4u.hu/ 

  7. 2017. március 14. 08:1445.

    Szia! Igazán jól hangzik .... egy ruhatár csere :) bevállalnám! 


    - 25 kg nál az már pont esedékes 


    Én a kapszulákban nem hiszek , jó diéta is képes csodákra".

  8. 2012. február 22. 23:1844.

    "Természetesen semmi csoki sajnos, azt gyorsan felejtsd el! Max heti egy, vagy inkább diabetikus"

     

    A diabetikus csokiban kb. ugyanannyi kalória van, mint a "simában". Ha teljesen elhagyja valaki a kedvenc ételeit, az nem tartható diéta hosszú távon. Úgyse bírja (igen kevés kivételtől eltekintve).

    A (spanyolviasz) Update-módszerel viszont sok negatív kalóriát lehet nyerni úgy, hogy az ember nem érzi kínkeservesnek; sok megszokott, finom étel elkészíthető csökkentett kalóriatartalommal. 

    előzmény:
    Ildibildi (31)
    2012-02-21  13:16
  9. 2012. február 22. 23:0343.
    előzmény:
    czko (32)
    2012-02-21  13:23
  10. 2012. február 21. 15:1142.

    Tényleg nagyon köszönöm a sok segítséget :) Gratulálok azoknak akiknek sikerült.

    Megpróbálom nem sanyargatni magam és élvezni annak a kevésnek a megevését amit megengedhetek magamnak.

  11. 2012. február 21. 14:1241.
    Igen az jó, a teljeskiörlésű a jó, a semmi fehérliszt nem, így értettem, de ugyanarról beszélünk tulképp
    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_868256 (38)
    2012-02-21  13:49
  12. 2012. február 21. 14:0840.

    Szerintem nem kéne lemondani a csokiról, csak az a nem mindegy, hogy mikor és mennyit eszik valaki.

    Ebéd után vagy tízóraira egy-két kocka csoki szerintem belefér. A legjobb a nagy kakaótartalmú étcsoki.

    előzmény:
    Ildibildi (31)
    2012-02-21  13:16
  13. 2012. február 21. 14:0539.

    Ez azért lehet, mert a reggeli után felmegy az inzulinszinted, ami éhségérzettel jár (azt hiszem). De ezen lehet alakítani. Szerintem egy-két hét után meg tudod szokni a többször kevés kaját, és a szervezeted is alkalmazkodik hozzá. Addig kell kibírnod, utána már könnyebben megy majd. Az éhségérzet csökkenthető fokozottabb folyadékbevitellel (zöld tea vagy víz, a tea lehetőleg cukor nélkül).

     

    Egy ismerősöm ugyanígy kajált nagyon sokáig, mint te (reggelire csak kv, ebédre valami kevés vagy semmi, otthon meg jól bekajált), egyrészt mindent elraktározott a szervezete, a végén már wc-re is csak hashajtóval tudott menni. Életmódot váltott, és most teljesen rendben van.

     

    Kitartást!!

    előzmény:
    niobe85 (21)
    2012-02-21  11:31
  14. Torolt_felhasznalo_868256
    Torolt_felhasznalo_868256
    2012. február 21. 13:4938.
    De van teljesőrlésű búzaliszt, én pl. tönkölykenyeret veszek, teljseőrlésű tönkölybúzalisztből, aki nem gluténérzékeny, semmi baja nem lesz tőle.
    előzmény:
    Ildibildi (35)
    2012-02-21  13:36
  15. 2012. február 21. 13:4437.
    Reggelire nagyon jók a lassan felszívódo ételek, például a zabkása, apránként kapod az energiát, nem egyszerre egy nagy adagot mint a cukros dolgoktól.
  16. 2012. február 21. 13:4136.

    Nemrég botlottam bele fogyókúrás okosságokba, meg is osztom veletek:

     

    Az izom 25x annyi energiát fogyaszt mint a zsír. Ezért amikor megvonjuk az ételt magunktól, a szervezet legelsőként az izmot kezdi leépíteni, mert az fogyaszt a legtöbbet. Kevesebb izommal kevésbé leszünk energikusak, kevesebbet mozgunk, tovább csökken az izommennyiség. A futás vagy séta nagyon jó, de olyan mozgásra is szükség van, ami építi az izmokat.

     

    A nasit ki kell váltani egészséges valamivel, ami szintén finom, és pótolja a jutalomérzést. Lehet használni önszuggesztiót is, pl elképzeled, hogy egy magas épület tetején vagy, a csoki meg lenn a járdán, leugranál-e érte?

    Ugyanígy, mielőtt egy nagy adag zsíros, lisztes kaját megennénk, el kell előre képzelni, milyen súly lesz az a gyomrunkban, vagyis negatív érzést társítani hozzá.

     

    Az egész étrend egészséges kajákból kell álljon, a cukor és liszt nem az :)

     

    Hasonlóan ahogy a munkában is szünetekre van szükségünk ahhoz, hogy jól dolgozzunk, a gyomornak is adni kell szüneteket, pihenje ki magát.

  17. 2012. február 21. 13:3635.
    A búzaliszt a fehérliszt, az a nemjó Tehát a fehér meg a félbarna kenyér, meg ezek..
    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_868256 (33)
    2012-02-21  13:25
  18. 2012. február 21. 13:2734.
    ez igen! gratulálok! 
    előzmény:
    czko (32)
    2012-02-21  13:23
  19. Torolt_felhasznalo_868256
    Torolt_felhasznalo_868256
    2012. február 21. 13:2533.

    A light jelölés csak csökkentett zsírtartalmat jelent, mait sokszpr éppen cukorral pótolnak, hogy legyen valami íze. Ti. a zsír hordozza az ízt.

    A búzaliszttel nem lenne baj, gondolom, úgy értetted, fehér liszt van benne, és csak színezik. 

    előzmény:
    Ildibildi (30)
    2012-02-21  13:11
  20. 2012. február 21. 13:2332.

    Szia!

    36 kilót fogytam tavaly, úgyhogy saját tapasztalatokról írhatok neked.

    Én nem követtem semmiféle előírt,megszabott diétát, nem ment volna.
    Úgyhogy amit én csináltam, az a kalóriák számolgatása volt. 

     Az első hónapokban a drasztikusnak hangzó 1000 kalóriát tartottam be. Mivel ebbe belefértek olyan dolgok,amiket szeretek, nem esett nehezemre betartani. Amit elhagytam: cukros üdítők, zsíros, olajos cuccok,krumpli, tészta, fehér kenyér.
    Ellenben ettem rengeteg sonkát, csirkemellet, csemege karajt, sovány tejterméket, nyers zöldségeket, (paprika, paradicsom, uborka, újhagyma,retek,karalábé) És nasit is. Túró rudi, pár kocka csoki simán belefért, beleszámoltam azt is a bevitt kalóriákba.
    Sőt,amikor nehezebb periódus volt, akkor ettem normális főtt kajákat is- elárulom, még tojásos nokedlit is- de miniatűr adagban, szinta csak az íz kedvéért.
    Az első hat hétban lement 12 kiló, ez látványos volt, és nagy löketet adott a folytatáshoz.
    Később elkezdtem itthon szobabiciklizni, hulahoppkarikázni,és lépcsőzőgépezni. A lépcsőzőn első alkalommal kettő percet bírtam. Ma egy órát vígan taposok, általában valami jó ritmusos zenére.
     Január óta már normálisan étkezem, de a mozgást nem hagytam abba, időnként konditerembe is eljutok, eddig még egy deka sem jött vissza.

    Úgyhogy kitartás! Én 14 évig éltem kövéren- az első gyerekem születése után egyre csak híztam, híztam.
    A végén már 50-es méretű ruhákat hordtam, és csak a duci részlegen tudtam drága pénzért ruhákat venni magamnak.

    Mostanra 36-38-as a méretem, és 40 évesen kezdtem el élvezni, hogy végre miniszoknyát, és csőfarmert hordhatok! 

    előzmény:
    niobe85 (1)
    2012-02-21  10:13
  21. 2012. február 21. 13:1631.

    Életmódváltás kell! Olyan táplálkozás, amit hosszú távon tudsz tartani! Hiszen ha csak x napig csinálod és lefogysz, és utána újra úgy táplálkozol mint rég, na akkor jön vissza minden.. A bizonyos jojó..

    Amit csinálsz tényleg a lehető legrosszabb

     

    Ahogy sokan írták már, napi 5szöri étkezés, kis adagok, sok zöldség, gyümölcs, fehér húsok, a fehérlisztet és a cukrot száműzni. Helyette teljes kiörlésű kenyér. Természetesen semmi csoki sajnos, azt gyorsan felejtsd el! Max heti egy, vagy inkább diabetikus Az is finom, de azt se jó minden nap!!

    Hidd el, hamar átáll a szervezeted, nem fogsz éhes lenni, és lesz energiád is :)

    előzmény:
    niobe85 (1)
    2012-02-21  10:13
  22. 2012. február 21. 13:1130.

    Azért az, hogy szinte mindenbe tesznek cukrot elképesztő és egyben szomrú

    Az utóbbi időben nekem is oda kell figyelnem a táplákozásra (IR miatt), és figyelem mindenben az összetevőket, hát tényleg nagyon sok minden tele van cukorral!

     

    Még az egészségesnek hitt gyümölcsjoghurtban is van, sőt a light-ban is, a müzlikben, a "fitt" meg mittoménmilyen müzlikben is, szóval meg kell nézni... Erre a dietetikus hívta fel a figyelmemet.

     

    Ja meg a barna kenyér, na az a másik... Azt hiszed egészséges, rostdús, közben meg búzaliszttel van tele :(

    előzmény:
    valakilánya (9)
    2012-02-21  10:47
  23. 2012. február 21. 13:0229.

    Nasi igenis kell, különben nem tudod majd tartani, ha megveszel érte és csak arra tudsz gondolni, és ha eléd kerül, befalsz egy tábla csokit egyszerre. Szerintem ebéd után 1 kocka(!) csoki vagy tízóraira egy túró rudi vagy valami tejes édességből kis adag simán belefér. És a gyümölcsök is (cukor vagy tejszínhab vagy bármi iylesmi nélkül, maguktól is édesek).

     

    Reggelizni tényleg muszáj. Meglátod, ha rendszeresen reggelizel, nem sokat, csak egy falatot, hozzá fog szokni a szervezeted. És pár óránként ehetsz valami keveset szintén, ha mondjuk reggel 7 és délután 6 között osztasz el 5 étkezést, 7.00 reggeli, 10.00 tízórai, 13.00 ebéd, 15.30 uzsonna és 18.00 vacsi. Például. Így nem kell sok időt "kibírni", de közben nyilván mást is csinálsz, nem a kaján gondolkozol egész nap.:) Tehát tényleg kisebb adagokat egyél és LASSAN! Úgy jobban meg tudod emészteni és előbb abbahagyod, mert nem leszel már éhes.

     

    A mozgás jó, ha van, de fogyni és azt megtartani anélkül is lehet (tapasztalat). Ha túlsúlyra ráerősít valaki, akkor csak izommá alakítja a zsírt, de ugyanúgy ott marad (max. feszesebben, oké, fontos ez is), viszont az sem túl egészséges, ha gyenge, izomtalan az ember. Szóval szerintem: először kaja-szemléletváltás, kevés sport (de valamennyi), aztán ha már fogytál, lehet emelni a sport mennyiségét. 

     

    Nagyon fontos, hogy ne valami átmeneti, radikális módszerben gondolkozz, hanem egy kicsit lazább, de hosszú távon fenntartható életmódban.:) Hajrá!

    előzmény:
    niobe85 (28)
    2012-02-21  12:48
  24. 2012. február 21. 12:4828.

    Köszi szépen!

     

1 2 3

Legnépszerűbb cikkek