Az nlc. fórumon 20 éves fennállása óta közel 300 ezer témában indult csevegés, és több mint 1 millió hozzászólás született. A Facebook megjelenése és térhódítása miatt azonban azt tapasztaltuk, hogy a beszélgetések nagyrésze áttevődött a közösségi médiába, ezért úgy döntöttünk, a fórumot hibernáljuk, ezentúl csak olvasása lehetséges. Új hozzászólást és témát nem tudtok indítani, azonban a régi beszélgetéseket továbbra is megtaláljátok.
Budaörs-Bleyer ált.iskola
Sziasztok !
Szeretném kérni a tapasztalatokat, ha valakinek a csemetéje a Budaörsi Bleyer általános iskolába jár/járt, és ismeri az alábbi tanítónéniket !
Most megy a fiam suliba, körzetileg ide tartozunk, és megjelent a honlapon , hogy kik lesznek az elsős tanítónénik !
2017/2018. tanévben első osztályban tanítók:
1. a osztály - választható a német nemzetiségi nyelv vagy az idegen nyelv (angol nyelv) - osztályfőnök: Krausz Judit - tanító: Mészáros Ákosné
1. n osztály - választható a német nemzetiségi nyelv - osztályfőnök: Semjéni Éva - délutános tanító: Lakyné Botlik Tünde
1. t osztály - természettudományok - osztályfőnök: Mizserné Kollár Márta - matematika tantárgy tanítása és délutános tanító: Kolozs Róbertné
Nagyon köszönöm előre is a véleményeteket !
Szia, köszönöm szépen a hozzászólásodat. Igen, őróla én is hasonlókat hallottam !
Szia Kotkoda!
Semjéni Éváról rendelkezem információval és tapasztalattal.
Nagy reményekkel irattam be gyermekemet hozzá, mert az hírlett róla, hogy szigorú, maximalista, "régi vágású" (poroszos típusú) tanító. A bemutatkozása alapján ez igaznak tűnt és akkor tetszett. A maga állítása szerint nem az a "babusgató" típus, amit akkor nem is tartottam fontosnak.
Számomra nagy csalódást okozott. Idővel az előnyöknek tűnő tulajdonságok árnyoldalai mutatkoztak meg. (Szigorú=rideg, autoriter, maximalista=igazságtalan, régi vágású=törekvése azt keresni, mit nem tud a gyerek (finn pedagógusmodell ellentéte!)
Véleményem:
A szigorúsága abnormálisan maximalista értékelési rendszerben mutatkozik meg, mely távol esik az objektivitástól és különbözik más tanítók értékelési rendszerétől. Az egyenlő bánásmód nem az erőssége, csak a szuper képességű gyerekeket kedveli. Az átlagosabb (már a 4-es 5-ös tanulók is idetartoznak) csoport tagjaival kifejezetten ridegen, megalázóan tud viselkedni. "Pedagógiai" módszereitől, elvárásaitól több gyerek szorongóvá vált. A gyerekeknek tett megjegyzéseivel, "beszólásaival" az egyéni ambíció, lelkesedés letörésére is volt több példa.
Azt tanácsolom, hogy csak akkor választd őt, ha gyermeked:
- amolyan "tudós" típus (a tanárok álma!)
- bírja a kemény bánásmódot, nem érzékeny az igazságtalan vagy megalázó (elég, ha ő annak érzi!) megnyilvánulásokra
- nem hiányzik neki a bátorítás, vagy dicséret
- minden tanulmányi versenyen elindul és jól is szerepel (így tanítójára is dicsfény száll)
- semmilyen tekintetben nem tér el az átlagtól, sőt minta gyerek
Tünde nénivel semmi gond nincs, de a napközitől (amit egész napos iskolának hívnak manapság) semmi különöset ne várj, ugyanolyan, mint a 70-es, 80-as, 90-es évek napközije. A magas létszámok miatt, hatékonyabb házi feladat elkészítésre lenne mód otthon egyedül, szülői segítséggel, semmi pluszt nem ad. Aki tehette, kivette és otthon maga felügyeli a gyermeke délutáni felkészülését.
Üdv.
Sziasztok, ez engem is érdekelne, mi is a Bleyerbe tartozunk körzetileg. Nekem mondjuk csak 2018 őszén kezdi a sulit a kisfiam.
Ha valaki tud információkat erről az iskoláról, azt nagyon megköszönném. Milyen az oktatás színvonala a többi budaörsi általános iskolához képest?
Senki se járt a Bleyerbe ????
Senki se tud semmit ????