Az nlc. fórumon 20 éves fennállása óta közel 300 ezer témában indult csevegés, és több mint 1 millió hozzászólás született. A Facebook megjelenése és térhódítása miatt azonban azt tapasztaltuk, hogy a beszélgetések nagyrésze áttevődött a közösségi médiába, ezért úgy döntöttünk, a fórumot hibernáljuk, ezentúl csak olvasása lehetséges. Új hozzászólást és témát nem tudtok indítani, azonban a régi beszélgetéseket továbbra is megtaláljátok.

Debreceni Keresztgyerek

Vikus28
Létrehozva: 2015. augusztus 22. 12:35

Sziasztok!



27 éves, másodéves mesterszakos pszichológus hallgató vagyok, az alapdiplomámmal fogyatékkal élő fiatalokkal foglalkozok.



Szabadidőmben szeretek sportolni, táncolni, a kiskutyámmal lenni, és mivel nagyon szeretem a gyerekeket, a szabadidőmben szeretek velük foglalkozni.

Nagy álmom, hogy keresztanya lehessek, de ez még eddig nem valósult meg.



Olvastam már olyan cikkeket, hírdetéseket, fórumokat, amelyben nagyszülőket kerestek, ezért gondoltam indítok egy topicot, hátha vannak olyan családok,akik keresztszülőt keresnének gyermeküknek, mert a családban nem kapják meg a szükséges segítséget.



Gondolkodtam egy időben a Böjte Csaba féle programban, de mivel messze vannak az általa ellátott gyermekek, ezért letettem erről, mert nekem fontos, hogy ne csak az ajándékokat küldjem a keresztgyermekemnek, hanem közeli, bensőséges kapcsolatom lehessen vele.



Ha valakinek felkeltettem az érdeklődését, várom jelentkezését.



Üdvözlettel: V. 

  1. 2015. augusztus 23. 13:544.

    Köszönöm a jó tanácsot, azonban én felnőtt fogyatékkal élő emberekkel foglalkozok.


    A másik pedig az, hogy a munkahelyen kívüli kapcsolat nem kivitelezhető velük, mert kettős kapcsolatnak számít, amit a pszichológus etika tilt. 

    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_383651 (2)
    2015-08-22  12:51
  2. 2015. augusztus 23. 10:153.

    Mivel hasonló a helyzet a mi oldalunkon, ezért csak támogatni tudom az elképzelésedet! :)