Az nlc. fórumon 20 éves fennállása óta közel 300 ezer témában indult csevegés, és több mint 1 millió hozzászólás született. A Facebook megjelenése és térhódítása miatt azonban azt tapasztaltuk, hogy a beszélgetések nagyrésze áttevődött a közösségi médiába, ezért úgy döntöttünk, a fórumot hibernáljuk, ezentúl csak olvasása lehetséges. Új hozzászólást és témát nem tudtok indítani, azonban a régi beszélgetéseket továbbra is megtaláljátok.

Konferencia

Torolt_felhasznalo_423665
Torolt_felhasznalo_423665
Létrehozva: 2004. október 28. 14:09
sziasztok, nagyon fontos lenne a segítségetek.nyakamba szakadt egy konferencia megszervezése.életemben nem csináltam ilyet.eddig megvan a helyszín, az előadók, most készülnek a meghívók.kaja lefixálva.de nem látom át a dolgot(ill.ez így nem igaz), viszont minden éjjel felébredek és rémálmok gyötörnek.nekem kell levezetni voltam egy csomó k-án de igazából nem jut eszembe a levezető emberke és az,hogy mit és hogyan mondott.aztán mit kell mondani a megnyitóban.ott kell kint ülnöm a pulpituson nekem is?hogyan és mikor kell átadni a szót a fővédnöknek(ráadásulk egy miniszter lesz).be kell mutatni az előadókat, mi van, ha többet beszélnek az előírt időnél?állítsam le őket?hogy hívjam fel a figyelmet,hogy szünet van, meg hogy mikor jöjjenek vissza?szóval még lenne egy rakás kérdésem,de most ezek a legfontosabbak.S.O.S.!!!!!!
  1. Torolt_felhasznalo_770932
    Torolt_felhasznalo_770932
    2004. október 29. 12:299.
    Jó tanács:-)
    Nem tudom ajánlotta-e már valaki.
    Kérd be előre a felkért előadóktól kérd be az előadásanygot.
    Ebből később kiadványt lehet késziteni. . .
    előzmény:
    salalalala (1)
     
  2. Torolt_felhasznalo_930926
    Torolt_felhasznalo_930926
    2004. október 28. 16:138.
    várom az énélményeket is!!!!!!!!a tapasztalat az tapasztalat
    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_273402 (3)
     
  3. Torolt_felhasznalo_264853
    Torolt_felhasznalo_264853
    2004. október 28. 15:417.
    Írj priviben e-mail címet, küldök egy anyagot!
    framtid
    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_930926 (5)
     
  4. Torolt_felhasznalo_930926
    Torolt_felhasznalo_930926
    2004. október 28. 15:416.
    ja , én is terveztem kitűzőt, mappát, stb. , de a költségvatésünk a nullával egyenlő, így le kellett mondani róla. még a meghívót is úgy szponzorálják meg. a gyerekeknek is kunyizni kell lóvét, hogy kapjanak valamit. de meg kell csinálni, mert az éves munkatervben szerepel. meg előbb vissza is kellene érni a résztvevők regisztációjának.
    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_603598 (0)
     
  5. Torolt_felhasznalo_930926
    Torolt_felhasznalo_930926
    2004. október 28. 15:385.
    a konferencia meghívóján tul. képpen benne van minden 7 előadó, 1 kávé és egy ebédszünet. . fél 10től van regiszrtráció 10 től van a progi. előadónként 25 3o perc az előadás. A technikát a helyszíni technikus rendezii. lesz sajtótájékoztató ezt a kollégám rendezi 15 . 20 ig tart. leszerveztem a fellépő gyerkőcöket is 2x 10 perc. lehet e olyat csinálni, hogy akinek küldök meghívót, a mellékelt reg. lapon jelezzen vissza, hogy jön e vagy nem és ha igen akkor hányan?mennyivel előtte kell kiküldeni?én kb. 10 nappal előtte kérném a visszajelzést, akkor a kaját is tudom módosítani. a szervírozást a kajások csinálják.
    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_603598 (0)
     
  6. Torolt_felhasznalo_264853
    Torolt_felhasznalo_264853
    2004. október 28. 15:224.
    Szia!
    Egy konferencia megszervezése nem egyszerű főleg, ha valaki nem ért hozzá!Az ifor főiskolán ez tantárgy!Nézz körül a konferencia. lap. hu-n, hátha találsz ötleteket, tapasztalatokat!
    A forgatókönyv jó ötlet, mi nagyobb ülésekre is készítünk, főleg a levezető elnök részére! Összefoglalod benne, mi fog történni!Ha elkezded írni, csak úgy jönnek a dolgok!!!És így át is látod majd az egészet!Lehet táblázatos formában is:ki-mit-hol-mennyi ideig csinál (beszél, tesz, hoz, visz. . . )!Az előadóktól kezdve a wc-és néniig! Így előre végiggondolod hogy mi fog történni!
    Főleg figyelj az esetleges hibalehetőségekre: nem működik a mikrofon, nem jön időbe a kaja, nincs elég szék, késik az előadó, valaki kérdést tesz fel előadás közben de nincs hordozható mikrofon, legyen konferenciafüzet (mappa, ismeretetőanyag, prosik), csiptetős névtábla a résztvevőknek, a pulpituson ülő/álló névtáblája, a főasztalnál ülők névtáblája, bemutatás és bemutatkozás kezelése pl. az előadók között, a konferencia időbeosztása megfelelő legyen (ha túl korán kezdődik és túl későig tart, lelépnek előbb a résztvevők) legyen elég szünet!
    STB. . . .
    Most csak ennyi jutott eszembe!
    Üdv:fram
    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_585527 (2)
     
  7. Torolt_felhasznalo_770932
    Torolt_felhasznalo_770932
    2004. október 28. 14:353.
    Énélményem e téren renheteg van, de mindjárt fog valaki Neked ajánlani valami web lapot amiből okosodhatsz:-)
    Azért az énélmény is van ám olyan remek mint a szakirodalom:-)
    előzmény:
    salalalala (1)
     
  8. Torolt_felhasznalo_585527
    Torolt_felhasznalo_585527
    2004. október 28. 14:332.
    Először is: írj egy forgatókönyvet, amelyben feltünteted az előadókat, az előadások címét, témáját, stb. , valamint hogy mettől meddig tartanak.
    Így aztán a kávészüneteket is beírhatod, ebből mindenki látni fogja hogy meddig beszélhet (mármint az előadó), és hogy mikor mehetnek ki szünetre.

    Ha ezt a kis forgatót részletesen megírod, ebből mindenki ismerni fogja a részleteket, nem feltétlenül kell neked bemutatnod az előadókat, vagy közbeszólással lelőnöd a bőbeszédűbbeket :))
    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_603598 (0)
     

Címlap

top