Az nlc. fórumon 20 éves fennállása óta közel 300 ezer témában indult csevegés, és több mint 1 millió hozzászólás született. A Facebook megjelenése és térhódítása miatt azonban azt tapasztaltuk, hogy a beszélgetések nagyrésze áttevődött a közösségi médiába, ezért úgy döntöttünk, a fórumot hibernáljuk, ezentúl csak olvasása lehetséges. Új hozzászólást és témát nem tudtok indítani, azonban a régi beszélgetéseket továbbra is megtaláljátok.
Konferencia
2004-10-28 14:091.
Torolt_felhasznalo_423665
Létrehozva: 2004. október 28. 14:09
sziasztok, nagyon fontos lenne a segítségetek.nyakamba szakadt egy konferencia megszervezése.életemben nem csináltam ilyet.eddig megvan a helyszín, az előadók, most készülnek a meghívók.kaja lefixálva.de nem látom át a dolgot(ill.ez így nem igaz), viszont minden éjjel felébredek és rémálmok gyötörnek.nekem kell levezetni voltam egy csomó k-án de igazából nem jut eszembe a levezető emberke és az,hogy mit és hogyan mondott.aztán mit kell mondani a megnyitóban.ott kell kint ülnöm a pulpituson nekem is?hogyan és mikor kell átadni a szót a fővédnöknek(ráadásulk egy miniszter lesz).be kell mutatni az előadókat, mi van, ha többet beszélnek az előírt időnél?állítsam le őket?hogy hívjam fel a figyelmet,hogy szünet van, meg hogy mikor jöjjenek vissza?szóval még lenne egy rakás kérdésem,de most ezek a legfontosabbak.S.O.S.!!!!!!
Nem tudom ajánlotta-e már valaki.
Kérd be előre a felkért előadóktól kérd be az előadásanygot.
Ebből később kiadványt lehet késziteni. . .
framtid
Egy konferencia megszervezése nem egyszerű főleg, ha valaki nem ért hozzá!Az ifor főiskolán ez tantárgy!Nézz körül a konferencia. lap. hu-n, hátha találsz ötleteket, tapasztalatokat!
A forgatókönyv jó ötlet, mi nagyobb ülésekre is készítünk, főleg a levezető elnök részére! Összefoglalod benne, mi fog történni!Ha elkezded írni, csak úgy jönnek a dolgok!!!És így át is látod majd az egészet!Lehet táblázatos formában is:ki-mit-hol-mennyi ideig csinál (beszél, tesz, hoz, visz. . . )!Az előadóktól kezdve a wc-és néniig! Így előre végiggondolod hogy mi fog történni!
Főleg figyelj az esetleges hibalehetőségekre: nem működik a mikrofon, nem jön időbe a kaja, nincs elég szék, késik az előadó, valaki kérdést tesz fel előadás közben de nincs hordozható mikrofon, legyen konferenciafüzet (mappa, ismeretetőanyag, prosik), csiptetős névtábla a résztvevőknek, a pulpituson ülő/álló névtáblája, a főasztalnál ülők névtáblája, bemutatás és bemutatkozás kezelése pl. az előadók között, a konferencia időbeosztása megfelelő legyen (ha túl korán kezdődik és túl későig tart, lelépnek előbb a résztvevők) legyen elég szünet!
STB. . . .
Most csak ennyi jutott eszembe!
Üdv:fram
Azért az énélmény is van ám olyan remek mint a szakirodalom:-)
Így aztán a kávészüneteket is beírhatod, ebből mindenki látni fogja hogy meddig beszélhet (mármint az előadó), és hogy mikor mehetnek ki szünetre.
Ha ezt a kis forgatót részletesen megírod, ebből mindenki ismerni fogja a részleteket, nem feltétlenül kell neked bemutatnod az előadókat, vagy közbeszólással lelőnöd a bőbeszédűbbeket :))