Az nlc. fórumon 20 éves fennállása óta közel 300 ezer témában indult csevegés, és több mint 1 millió hozzászólás született. A Facebook megjelenése és térhódítása miatt azonban azt tapasztaltuk, hogy a beszélgetések nagyrésze áttevődött a közösségi médiába, ezért úgy döntöttünk, a fórumot hibernáljuk, ezentúl csak olvasása lehetséges. Új hozzászólást és témát nem tudtok indítani, azonban a régi beszélgetéseket továbbra is megtaláljátok.

Nők Lapja Évszakok

margarétra
Létrehozva: 2004. augusztus 26. 11:07
Sziasztok! Mondhatni még kezdő vagyok a Nők Lapja olvasásában (lemaradásomat igyekszem pótolni:-)). Aki tudja, az légyszi infózzon, hogy milyen gyakran jelenik meg a Nők Lapja Évszakok?!!! Köszi!
  1. Torolt_felhasznalo_399489
    Torolt_felhasznalo_399489
    2008. június 27. 10:398.

    Sziasztok!

     

    Nincs meg valakinek a NŐK LAPJA ÉVSZAKOK 2008 tavaszi száma?

    Az, aminek Zséda van a címlapján! :)

    Ő a kedvenc énekesnőm, és lemaradtam a lapról... :-(

     

    Szívesen elcserélném valamire, vagy kifizetném azt a pár oldalt, ami róla szól + a címlapot. :)

     

    Légyszi jelentkezzetek!

    Köszönöm szépen előre is!!! ;)

    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_603598 (0)
     
  2. Wya
    Wya
    2005. október 29. 00:067.
    A novemberiben van két elírás, a divatoldalaknál ahol színésznőket mutatnak be, Natasha Richardson van Joely Richardson helyett, valamint Jenny McCartney a Jenny McCarthy helyett. De ettől függetlenül minden hónapban megveszem, mert tartalmas és érdekesek a cikkek. Meg az ajándékok is jók.
    előzmény:
    Torolt_felhasznalo_603598 (0)
     
  3. 2004. augusztus 26. 12:326.
    Szia!