Az nlc. fórumon 20 éves fennállása óta közel 300 ezer témában indult csevegés, és több mint 1 millió hozzászólás született. A Facebook megjelenése és térhódítása miatt azonban azt tapasztaltuk, hogy a beszélgetések nagyrésze áttevődött a közösségi médiába, ezért úgy döntöttünk, a fórumot hibernáljuk, ezentúl csak olvasása lehetséges. Új hozzászólást és témát nem tudtok indítani, azonban a régi beszélgetéseket továbbra is megtaláljátok.
"Óvatosan! VIGYÁZZ! Egy kicsivel több vajat tegyél bele. JAJJ! Túl sokat sütsz egyszerre.
TÚL SOKAT! Fordítsd meg! FORDÍTST MEG AZONNAL! Több vaj kell! Jajj! JAJJ, mi lesz most?! TÖBB VAJAT! ODAÉG! Óvatosan. . . VIGYÁZZ! Azt mondtam, ÓVATOSAN! SOHA nem hallgatsz rám, ha főzöl. Soha! Fordítsd meg! Gyerünk! Normális vagy? ELMENT AZ ESZED? Ne felejtst el megsózni. Mindig elfelejted megsózni! Sózd! SÓZD MEG! SÓZD MÁR!"
Az asszony értetlenül bámul rá. "Mi a franc van veled? Azt hiszed nem vagyok képes megsütni egy rántottát?"
A férj nyugodtan válaszol: "Csak meg akartam mutatni, milyen érzés, amikor vezetek. "
http://index. hu/velvet/ciki/nokvolan0326/
Biztonságosabb, ha az asszony vezet
Egy tanulmány szerint a nők kevesebb balesetet okoznak
A "vagány", határokat nem ismerő sofőrők többsége férfi.
Inkább a 200 lóerő fölötti járgányokban ülő, kissé túlzottan "önmegvalósító" fiatalemberek, akik remekül manővereznek, csak nem biztos hogy emlékeznek a fizika egyik fontos tételére: a féktávolság és a sebesség igen durván összefügg :-(((
ha azt mondod, így van, elhiszem hogy több halálos balesetet okoznak, de sokkal több ff a hivatásos vezető, ezért automatikusan is több balesetben érintettek.
Általánosságban tényleg jobban érzik a gépet, de nézd meg a halálos közlekedési baleseteket : nők követik el ??
Természetesen ez általánosítás, van alóla kivétel!!
De, a női vezető általában túl óvatos, és evvel azt is mondhatnám , bizonytalan.
Lassú reagálásával ugyanúgy tudja veszélyeztetni a többieket, mint a kapkodó másik.
Különbséget tennék a megfontolt, dinamikus vezetők , és az erőszakosok között.
Az én tapasztalatom, ha valaki "akadályozza" a forgalmat, az általában nő, vagy idős , túl "öreg" ember. . . .
Én nő vagyok, több éves vezetői gyakorlattal napi szinten vezetek, de sztem a ffiak többsége egyszerűen jobban vezet, mint a nők, vagyis biztosabban, határozotabban. Jobban "érzik" az autót.
A topik azért Női vezető, mert ezt az egész nemi kérdést a vezetésben én személy szerint nem szeretem, és a nők ugranak minden hasonlóra. Én is okatok (autóvezetést) és azt gondolom, hogy nem a nemi külömbség a lényeg, hanem a hozzáállás!
Még annyi, hogy szerintem Magyarországon a férfiak megalázónak tartják az anyósülésen ülni és ez is szerepet játszik abban, hogy a nőket nem engedik vezetni.
Tudod a férjem szavai jutnak eszembe. . . Már ami a Te megtett egymillió kilómétredet illeti. . . Aztán most nézd meg! Agysérülés stb. . . két hét kóma. . A legrosszab az hogy nem tudja feldolgozni a lelke, hogy vele ilyen előfordulhatott. Bár ezer és ezer igazolás volt, hogy miket rontott el, hogy ő volt a hibás, de ha megkérdezed, most is azt mondja az időjárás volt az oka. . / az hogy 160 és 200 között ment jeges úton, hogy nem volt bekötve. . . stb stb/. Egy audi A6-ossal, ami még alattomosabb dolog.
Szóval ennyit a TE kis önbizalmadról. Nekem autószerelői bizonyítványom is van, idestova 22 éve vezetek/23/, segítek akinek csak tudok és óvatos , udvarias vagyok, természetesen nehezen tályékozódom, és félek a budapesti mindenhonnanautójön forgalomtól, de egyszerű, nem megyek Budapestre autóval. . .
Ne bánts már a nőket, látod mindenhol össztűz alá vesznek nem éri meg. inkább csak meséld el férfi szemmel hogy látod, és kész, kár kötözködéssel elontani a jó csevejt.
De komolyan:honnan veszi valaki a bátorságot, hogy ittasan vezessen, és ezzel kockáztassa más testi épségét is?Soha az életben nem tennék ilyet, meg az ismerőseim sem, tudtommal. soha nem is csináltam. Mindet lecsukatnám.
"Egy némrégiben nyilvánosságra hozott osztrák tanulmány szerint a férfiak közlekedési helyzetekben hajlamosak túlbecsülni képességeiket, szemben a nőkkel, akik sokkal fegyelmezettebbek a volán mögött. Ennélfogva a tanulmány alapjaiban rengetheti meg a női vezetőkről alkotott általános felfogást.
A felmérést végző osztrák kuratórium balesetek százait vizsgálta meg Európa-szerte és arra az eredményre jutott, hogy a nők jobban vezetnek, mint a férfiak. Az előző év mérlege szerint 2003-ban a balesetek mindössze 35 százalékát okozták nők.
Kevesebb baleset, enyhébb sérülések
A fiatalabb korcsoportban különösen markáns a különbség. A fiatalabb férfi autóvezetők ugyanis hajlamosak túlbecsülni a képességeiket, míg a nők sokkal óvatosabbak: átlagban 25 százalékkal kevesebb balesetet követnek el. Amellett, hogy a 18 és 24 év közötti nők jóval ritkábban sérülnek meg az utakon, az általuk okozott balesetek kevésbé súlyosak és az elszenvedett sérüléseik is enyhébbek. Ennek valószínűleg az az oka, hogy a nők általában lassabban vezetnek és a biztonsági övet is bekapcsolják.
Eltrérő baleseti helyzetek
A gyengébbik nem körében inkább a ki-és beparkolás során elszenvedett kisebb horpadások gyakoribbak. Ám ezek kevésbé járnak drasztikus következményekkel, nem úgy, mint a férfiaknál: "A szemközti forgalommal történő összeütközés vagy a kereszteződések koccanásai mind azt példázzák, hogy a férfiak nem nagyon foglalkoznak a többi közlekedővel, ami a túlzott önbecsülés és a száguldásra való hajlam jele. " - állítja a tanulmány.
A nők a biztonsági öv használatában is felelősségteljesebbnek tűnnek: 85, 5 százalékuk akkor is bekapcsolja az övet, ha nem ő vezet, míg az ellenkező nem esetén ez az arány 17 százaléknál is alacsonyabb.
Több nő vezet ittasan, mint korábban
Jóllehet a fenti eredmények közül mindegyik a női vezetők győzelmét jelzi, az egyik statisztika mégis elszomorító eredményt mutat: az alkoholos befolyásoltság alatt álló női vezetők száma a tavalyi évben tovább nőtt, míg 1997-ben 6, 5 százalék körül mozgott, tavaly már elérte a tíz százalékot. Ráadásul - kisebb hibák miatt - egyre több próbajogosítvánnyal rendelkező nőt köteleznek utánképzésre.
A párom képes volt a nagykörútról letérni, mikor mondtam neki, maradjon az úton, mikor már nagyon eltévedtünk, nem állt meg, megnézni, mi merre, hanem ment a feje után:(((((Ki talált haza, na ki?, nem kérdés:DDDD
Kb. annyi értelme lenne, mint vezetési témában általánosítani:((
Ne kezdjétek itt is:))))
Bírjátok ki szépen hétfőig:)))))))))))))))
hát szabad így veszekedni?
a férfiak a jobb szakácsok, és a kalapos vezetők a bénák :D
Páromé, Mazda6, tavalyi, de a cége lízingeli neki:)