Az nlc. fórumon 20 éves fennállása óta közel 300 ezer témában indult csevegés, és több mint 1 millió hozzászólás született. A Facebook megjelenése és térhódítása miatt azonban azt tapasztaltuk, hogy a beszélgetések nagyrésze áttevődött a közösségi médiába, ezért úgy döntöttünk, a fórumot hibernáljuk, ezentúl csak olvasása lehetséges. Új hozzászólást és témát nem tudtok indítani, azonban a régi beszélgetéseket továbbra is megtaláljátok.
Brands.hu
2009-06-17 18:421.
Létrehozva: 2009. június 17. 18:42
Sziasztok!
Ismeritek a brands.hu oldalt? Szoktatok esetleg innen vásárolni? Én eddig még sosem mertem semmit interneten keresztül vásárolni, sajnos maradi vagyok ezen a téren.. de ezen az oldalon olyan jó dolgok szoktak lenni! Van valakinek valamilyen tapasztalata? Szoktatok itt vásárolni? Elégedettek vagytok a kapott termékkel? Egyéb vélemény?
Írjatok, köszi!
Ismeritek a brands.hu oldalt? Szoktatok esetleg innen vásárolni? Én eddig még sosem mertem semmit interneten keresztül vásárolni, sajnos maradi vagyok ezen a téren.. de ezen az oldalon olyan jó dolgok szoktak lenni! Van valakinek valamilyen tapasztalata? Szoktatok itt vásárolni? Elégedettek vagytok a kapott termékkel? Egyéb vélemény?
Írjatok, köszi!
Sziasztok!
Sajnos a brands.hu rendszeresen átcseszi azokat az ügyfeleit, akik árut küldenek vissza!
A telefonos ügyfélszolgálat a pénzügyre mutogat, de nem kell kapcsolnak pénzügyes munkatársat, se vezetőt...
Nincs más megoldás a Fogyasztóvédelemhez kell fordulni!!
Kérem, hogy ha bárkit becsapott ez a szemét cég írja meg az esetét a közös fellépés érdekében:
brands.hu_karoslutak@indamail.hu
Sziasztok!
úgy látom semmi nem változott :(
2016 december elején vásároltam tőlük. Ebből 20 000 forintnyi árut el sem küldtek, és és a mai napig csak tízezer forintot kaptam vissza. A 30 000 forintnyi árut amit postán küldtem vissza nekik, arról már le is mondtam szerintem soha többé nem fogom látni azt a pénzt.Már többször írtam nekik és telefonon is hívtam de sajnos semmi eredmény. Már fogyasztóvédelem is fenyegetőztem de ettől sem ijednek meg. Sőt szerintem már le is tiltottak mert már nem is jön vissza az automata válasz sem.Valószínűleg tényleg felnyomom őket a fogyasztóvédelemnél.
A fogyasztóvédelmen kívül még annyit tudok csinálni hogy amilyen fórumon csak tudom mindenhol leírom ezt a sztorit és hogy soha senki ne vásároljon ettől a büdös Brands.hu-tól Tolvaj banda ....
Kedves adci!
A brands.hu ügyfélszolgálatáról keresem. Sajnálattal olvastuk az Önnel történteket.
Szeretnénk az esetét mielőbb kivizsgálni és megoldást találni rá. /Ezért szíveskedjen felvenni a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az //ugyfelszolgalat@brands.hu címen/
brands.hu csapat
Sziasztok!
Igazából csak azért írok ide, mert szeretném valakivel megosztani az itt történő vásárláskor szerzett tapasztalataimat.
December 4-én rendeltem erről az oldalról 2 terméket (2 felsőt), az akció lezárása előtt 1-2 órával. Ugyan ezen a napon, december 4-én rendeltem pár órával később a következő akcióból 4 terméket.
Küldtem nekik egy üzenetet, hogy megoldható lenne-e, hogy egybe csomagolják az egy napon történt vásárlásaim.
A válaszuk az volt, hogy sajnos nem tudják, csak ha ugyan abban az akcióban rendelem őket, ha két különböző akcióban, akkor már nem :)
Így tehát 2x kellett kifizetnem az 1390 ft-os postaköltséget.
A következő, hogy a Vásárlás feltételeinél olvastam, hogy 10-14 napos kiszállítással mindenképp kiszállítják. Hozzám az első csomag 40 nap múlva érkezett, pedig már küldtem nekik több e-mail, hogy fontos lenne, hogy minél előbb kiküldjék (karácsonyi ajándéknak szántam őket). A leveleimre nem kaptam választ.
A harmadik problémám az volt velük, hogy 30 nap után küldtek egy e-mail, hogy sajnos nem tudták beszerezni a 2. rendelésemből az 1ik terméket. 36 nap múlva kb. küldtek még1et, hogy sajnos ismét nem sikerült beszerezni a 4 termék közül még1et.
A negyedik probléma, hogy az első vásárlásom, amikor megérkezett, akkor kellett szembesülnöm vele, hogy a 2 felső közül az 1iket nem küldték :) És az nap, amikor kiérkezett a csomag, szívesek voltak küldeni egy e-mailt, hogy sajnos tényleg nem sikerült beszerezni azt a felsőt. Mintha nem vettem volna észre.
Összegezve:
- Nem kapcsolják össze a rendeléseket
- Nem szállítják ki időben (1 hónap késés minumum)
- Nem azt küldik, amit megrendeltem
- Az ügyfélszolgálat nem képes válaszolni az e-mail üzenetekre :)
Számomra ezek elég felháborító dolgok egy internetes "boltnál" történő vásárlásnál. Miért kell reklámozni olyan termékeket, amiket nem is tudnak eladni? Miért nem képesek válaszolni az e-mailekre? Miért esik nehezükre egymás mellé rakni 2 dolgot? Miért nem tudnak beülni a kocsiba és kihozni nekem időben, a szerződésben leírtak szerint? :)
Kicsit hosszú lett, de szerintem ha valaki innen akar rendelni, annak érdemes elolvasnia a tapasztalataim és mérlegelni, hogy megéri-e.
Sziasztok!
Van esetleg 2-3 budapesti itt, aki időnként esetleg osztozna a horribilis 1400 Ft-os szállítási költségen?
NEm tudom más hogy van vele, de időnként csak 1-2 dolgot vennék, és úgy nem éri meg:(
aannamari07@gmail.com">aannamari07@gmail.com
Sziasztok!
Valaki tud nekem is küldeni egy meghívót a csicsy@freemail.hu címre?!
Előre is köszi!
Itt az e-mail címem: esocseppek@freemail.hu">esocseppek@freemail.hu
Küldjön nekem egy meghívót vki légysziiiiii :)
Én is kaphatok meghívót?
Én is sok jot hallottam rola...
tudna esetleg küldeni meghivot???? hálás lennék...
Legalább öt-hatszor rendeltem már tőlük és semmi gond nem volt. Mindig megkaptam mindent hiánytalanul, sértetlenül, elég gyorsan.