Aktuális

Kösz, Telenor: Örkény megnyalná mind a tíz ujját

Örkény István megnyalná mind a tíz ujját, ha élne, olyan gyönyörűségesen groteszk hülyeség a Telenor (és a Telekom) díjszabás-változtatási izémizéje. Kígyózó sorok állnak hétfő délután a mobilszolgáltatók ügyfélszolgálatain – írja a HVG.

Én először nem vettem teljesen komolyan azt a bizonyos sms-t, amikor a Telenor írt, hogy kedves ügyfél, itt bizony áremelés lesz, és akkor kell szólni, jelezni az ügyfélszolgálatnak, ha én ezt NEM akarom. Nyilván nem akarom, és nyilván nem akarja a többi előfizető sem. Elképzelem, hogy van, aki direkt jól nem szól, mert azt szeretné, hogy legyen drágább az előfizetése.

És elképzelem, ahogy mindennap bemegyek a pékségbe, és szólok, nem, ma nem veszek kenyeret, oké?

Vagy felhívom a fodrászomat, Szilvit, és jól nem kérek időpontot, és megkérem, hogy ne osonjon be éjszaka, és ne vágja le a hajam, amíg alszom.

Mert ugye – ugyanezen logika mentén – szólni kell, sőt jelezni, hogy nem akarom. NE CSINÁLD 🙂 Persze vasárnap jutott eszembe, hogy tennem kéne valamit, láttam a híradóban, hogy telefonon prímán el lehet intézni, csak be kell mondanom, nem kérem a drágább tarifákat, és boldogan ellovagolok a naplementébe.

Kösz, Telenor: Örkény megnyalná mind a tíz ujját

Már az kicsit furcsa volt, hogy csak visszahívást lehetett kérni az ügyben. Boldogan nyomtam a kettes gombot, majd paráztam egész nap, hogy majd épp akkor pisilek, amikor hívnak. Felesleges volt, mert nem hívtak, de nem hívtak hétfőn sem. Viszont “egy értékeljem az ügyfélszolgálatot, ha már olyan szépen felhívtam” sms-t kaptam, amit nem tudtam mire vélni, mert ugye csak kedves automatákkal cseverésztem, élő emberrel nem. Ugyanakkor még nagyobb bizonytalanságba taszított az üzenet, hogy akkor vajon nyilvántartásba került-e a visszahíváskérésem, vagy részükről el van intézve a dolog. 

Aztán hétfőn már foglalt volt az 1220 (azért olyat ritkán hall az ember, hogy egy ügyfélszolgálat foglalt). Aztán később meg nem kapcsolható. Írtam e-mailt az online felületen is, de a fura válaszból nem értettem, hogy a kérésemet – miszerint tényleg nem akarok többet fizetni – írták a nagy könyvbe, vagy csak azt, hogy vették: írtam egy mailt.

Megfordult a fejemben, hogy bemegyek egy ügyfélszolgálatra, de látom, hogy nem én vagyok az egyetlen. A Telenornál a HVG megkeresésére azt mondták, aki kért visszahívást, ne féljen, valamikor júliusban visszahívják, és annak nem kell tartani a holnapi, június 30-i határidőtől. Várom 🙂

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top