nlc-logo

Engedélyezi, hogy az nlcafe.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.

Ezeket edd, ha le akarsz szokni a cukorról!

A cukorról leszokni nem könnyű, de mindenképpen ajánlott. Hogy enyhítsd az édesség iránti vágyadat, mutatunk néhány egészséges és finom alternatívát!
NLCafé
f Ajánlom

1. Édesburgonya

Hisz még a nevében is benne van! Az édesburgonya sokoldalúan felhasználható, ezért tökéletes lehet, hogy kielégítse a cukor iránti vágyadat – készülhetnek belőle édességek (helló, édesburgonyafánk!), de az is remek rágcsálnivaló, ha csak egy kis fahéjjal és kókuszolajjal megbolondítva megsütjük a burgonyaszeleteket.

2. Sárgarépa

Isteni muffin készülhet péládul a sárgarépából, de sütve jön ki igazán a zöldség édessége. Ha gyorsan kéne a cukorsegély, a szeletekre vágott nyers répa is segíthet – oké, nem olyan, mint egy szelet csoki, de a szent cél lebegjen a szemünk előtt!

Ezeket edd, ha le akarsz szokni a cukorról 

3. Édesgyökértea

Egy gyógyhatású, egészséges ital, amely cukor nélkül is kellemes édességet hagy a szánkban. Ha a cukros üdítőkről és gyümölcslevekről próbálunk leszokni, az ilyen természetes édességű tea lehet a legjobb barátunk!

4. Természetes mogyoró- vagy mandulavaj

Elég divatosak mostanában a természetes (nem az agyoncukrozott) magvakból készült vajak, például a mogyoró- vagy a mandulavaj. A magvak természetes édessége és olajtartalma miatt ezek az édes krémek tökéletesek desszertekbe vagy akár smoothie-kba is.

5. Étcsokoládé

És végül a tuti befutó! A magas kakaótartalmú étcsokoládé bűntudat nélkül kínálja a csokifogyasztás semmihez nem hasonlítható élményét. Külön plusz, hogy élénkít, javítja az anyagcserét, és nem mellesleg nagyon finom.

 

Independent

Olvass tovább

{PostTitle}

Megosztás Facebookon