6 kőkemény hasizom, amit azért kicsit irigylünk

Kövess minket a facebookon!

f Ajánlom
Az Instagramról válogattam hasizomszelfiket egyrészt inspirációnak, másrészt azért, hogy ne csalódj, ha nem lesz ilyen a hasad egy-két hónap alatt. Sajnos vagy nem sajnos, kitartás kell hozzá.
2017. 04. 16. |

Kövess minket!

f Ajánlom

Ha kíváncsi vagy, mitől lesz ilyen a hasizmod – már ha akarod, hogy ilyen legyen –, olvasd el a világbajnok szakértőnk tanácsait!

Látványos hasat szeretnél? Ha azt akarod, hogy a hasad kockái kiemelkedjenek, és sokkal látványosabbak legyenek, mindenképp súllyal kell végezned a gyakorlatokat. Mint minden izomcsoportnál, itt is igaz, hogy a rostszálakat meg kell vastagítani, így lesz látványosabb. Tehát a jó gyakorlatok: a harangozás súllyal egyenesen vagy ferdén, lábemelés lábsúllyal, saját testsúlyos lábemelés, csigás hasizom labdával, hasprés tárcsával vagy medicinnel. 15-20-25 ismétlésszámmal dolgozz, mert a hasizom gyorsan regenerálódó izom. Naponta is lehet edzeni, más és más oldalról 3-4 gyakorlattal. De 2 naponta biztos, ha vastag hasfalat szeretnél. Az Instagramról válogattam kidolgozott hasizmokat:

Bom dia⚡️ #desafio40graus

A post shared by Aline Mareto (@alinemareto) on

 

Der Sommer kann kommen 😋#cleverfitfellbach #feelgood #fitness #gym #workout #sixpack #happy #smile #motivation

A post shared by Annika Schneider (@a_.nnik._a) on

 

 

#Olympia_Gains

A post shared by 💪Unlimited Gains💪 (@olympia_gains) on

 

 

Segundo intento... 😰 Desafiando el cuerpo.... circuito abs! Tú puedes! 💪🏽💪🏽🍫🍫

A post shared by Poly (@la_polyta) on

 

Címkék: hasizom
Olvass tovább

Hozzászólások  ( 0 )
blog comments powered by Disqus