Életmód

Kreatív kampány mutatja meg, mennyit köszönhetünk a menekülteknek

Az ötletes amerikai gerillakampány arra mutat rá, hogy Amerika számos ma már népszerű termékét valójában a menekültek tudásának, fantáziájának köszönheti az ország.

Az amerikai közhangulat arra mutat, hogy az ország lakói közül sokan elfelejtették, hány menekült formálta, építette Amerika sorsát. A nagy találmányoktól kezdve Amerika kedvenc csípős szószán át mindenki kedvenc számaiig van egy rakás dolog, ami az Amerikába menekülő kelet-európai, közel- vagy távol-keleti emberek nélkül sosem jöhetett volna létre.

Erről ad emlékeztetőt a Made By Refugee gerillakampány, ami egy egyszerű és világos gesztussal mutat rá, mennyi alapvető, minden amerikait körülvevő tárgy viseli a menekültek keze nyomát: azokra a termékekre, amelyeket menekülteknek köszönhetnek, egy “Made By Refugee” (Készítette: egy menekült) matricákat ragasztanak. 

Kreatív kampány mutatja meg, mennyit köszönhetünk a menekülteknek 

A dologban pedig az a vicces, hogy a matrica szinte több dologra kerül fel, mint amire nem: ott a helye a csípős Sriracha szószon, egy Bob Marley- vagy egy Queen-albumon, vagy egy MINI Cooperen is.

Kreatív kampány mutatja meg, mennyit köszönhetünk a menekülteknek
Kreatív kampány mutatja meg, mennyit köszönhetünk a menekülteknek
Kreatív kampány mutatja meg, mennyit köszönhetünk a menekülteknek
Kreatív kampány mutatja meg, mennyit köszönhetünk a menekülteknek
Kreatív kampány mutatja meg, mennyit köszönhetünk a menekülteknek

Az akció ötletgazdái egyébként mindenkit arra bátorítanak, hogy töltsék le a matricákat, és ragasztgassák ők is bátran a menekültek által készített termékekre!

 

BoredPanda

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top