Életmód

Rühellik a nézők Kasszás Erzsit

Elriasztja a vásárlókat a CBA-ból Kasszás Erzsi. A fogyasztók többsége kellemetlennek találja az üzletlánc új reklámját, ami tényleg különbözik a többitől.

Inkább elhajtja a fogyasztókat a CBA-ból az új Kasszás Erzsi-reklám, derül ki a Kantar Millward Brown felméréséből, amit a Kreatív publikált. A 150 fős mintán alapuló, Link nevű teszt szerint a fogyasztók egyharmadának kevésbé vonzó a CBA a Kasszás Erzsi-reklámoktól, és csupán hatoduknak tette azzá a boltot a túlmozgásos pénztárosnő.

A válaszadók többsége idegesítőnek, kellemetlennek és zavarónak találta az énekes-pénztáros figuráját, ami egyáltalán nem illik bele az országos reklámnormába. Egy dolog biztos, hogy a reklám eléggé különbözik a többi, hazai reklámtól.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top