nlc-logo

Engedélyezi, hogy az nlcafe.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.

2 hónapig Tamás telefonja csengett, pedig a plázát hívták

Nem sok bosszantóbb dolog lehet annál, mint amikor napjából többször hívnak mobilon, hogy van-e még az akciós mosógépből, vagy olcsóbb-e még a mogyorókrém. Tamást két hónapon át keresték a pláza vásárlói egy technikai hiba miatt.
NLCafé
f Ajánlom

Aki az internetes kereső segítségével akarta megtudni a szegedi Napfény Park bevásárlóközpont telefonszámát, majd tárcsázta is a megadott mobilt, annak nem a pláza ügyfélszolgálatosa válaszolt, hanem egy magánszámon Tamás. Technikai hiba folytán ugyanis valahogy az ő mobilját tüntették fel a bevásárlóközpont elérhetőségei között.

Tamás eleinte türelmesen válaszolt a nála érdeklődőknél az olyan kérdésekre is, hogy meddig tart a mosógépakció vagy olcsóbban kapható-e még a Nutella. Voltak, akik elnézést kértek a hívásért, de akadt, aki azt gondolta, szórakozik vele a férfi, és nyomdafestéket nem tűrő hangon küldte Tamást melegebb éghajlatra.

Az alapvetően jó kedvű nyugdíjas férfi aztán két hónap után megelégelte a telefonos érdeklődéseket, bement a Napfény Parkba, de nem tudott dűlőre jutni a hiba javítását illetően.

A Délmagyar megkereste a bevásárlóközpont illetékeseit, akik úgy nyilatkoztak, számukra is rejtély, hogyan jelenhet meg a Google keresőn Tamás elérhetősége. A probléma okát nem tudták kideríteni, mindenesetre az okozott kellemetlenségért elnézést kértek.

Remélhetően a hibát is orvosolták.

Megosztás Facebookon