Életmód

Kozmetika Kultúra vagy marketing?

Régen volt, hogy is volt, amikor az emberek tudták és követték, hogy a kozmosszal harmóniában élni az alapja az emberi belső egyensúlynak, az egészségének és jólétének. Akkoriban a kozmetikai szerek hidat képeztek az ember legnagyobb élő szerve, a bőre és a kozmosz között. A kozmetika szó is a "cosmein" görög szóból ered, jelentése: rendezni, harmóniát teremteni. Akkor még kultúrája és nem marketingje volt a kozmetikai szereknek.

Idén éppen 50 éve, hogy a WALA, a Dr. Hauschka termékeket gyártó német cég, a “Kozmetika Kultúrát”, mint küldetést felvállalta. A történet akkor kezdődött…

Kozmetika Kultúra vagy marketing?

Mi lakozik a tégelyekben?

Prémium minőségű bio nyersanyagok nemes összetevői. A Dr. Hauschka kozmetikumok nem csak hozzáadott összetevőként, hanem 100%-ban tartalmaznak ökológiai termesztésből származó nyersanyagokat! Érvényes ez az arcápoló termékcsaládra, a testápolókra, fogkrémekre, sőt még a teljes sminkpalettára is. A WALA a gyógyszerkészítéshez kialakított gyártósorán kozmetikai termékeket is készít a lehető legmagasabb minőségben.

Nyerjen Dr. Hauschka kézápolási szettet!

Kozmetika Kultúra vagy marketing?

Mint a mesében: egy élhetőbb világ – a természet és az ember tisztelete

Partneri kapcsolatok a fenntarthatóság jegyében akár Kenyában is. De miért kell odáig elmenni, ha sminkeléshez alapozót szeretne készíteni a cég?  A WALA a saját gyógynövénykertjét és a sonnenhofi biogazdaságát Demeter – biodinamikus elvek szerint műveli.  Itt azonban, nem terem meg a makadámiadió, ami az egyik lényeges összetevője például az alapozóknak is. Így a WALA biominőségű nyersanyag termesztést tett lehetővé Kenyában, tudást, pénzt és segítséget adva a biogazdaság létrejöttéhez. Mivel adott mennyiség megvásárlását garantálja, biztos megélhetési forrást teremt számos családnak a makadámiadió termesztése.

 

Kozmetika Kultúra vagy marketing?

 

Fair Trade – “macadamiafans”

A kenyai “macadamiafans” segít a termelőknek abban, hogy termékeiket közvetlenül az exportpiacra juttathassák el, így kiküszöbölhető, hogy a nyereség nagy részét a közvetítők fölözzék le. Magától értetődő a cég számára, hogy üzleti kapcsolataira a fair trade, azaz a méltányos kereskedelem elvei vonatkoznak, ami a kölcsönös bizalmon és az önálló fejlődési lehetőségeken alapul.

Ha nem hiszi, járjon utána – nézze meg a Ralf Kunerttel készült videointerjút.

Gulyás Judit

Dr. Hauschka tanácsadó 

 

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top