Így aludj, ha fogyni akarsz

Kövess minket a facebookon!

f Ajánlom
Tudtad, hogy az alvási szokásaid befolyásolhatják a súlyodat is? Ezekre kell odafigyelned, ha fogyni szeretnél!

1. Fontos az óra

Nem mindegy, mennyi időt töltünk alvással. Egy egyetemi kutatás szerint azok a nők, akik 6,5–8,5 órát alszanak, sokkal kisebb eséllyel fognak elhízni.

2. Tartsd be a takarodót

Nagyon fontos, hogy mindig ugyanakkor feküdjünk le aludni. De tényleg ugyanakkor. A testünknek nagyon fontos, hogy ne borítsuk fel megszokott alvási szokásait, így segíthetünk a fokozatos, kiegyensúlyozott fogyásban.

Így aludj, ha fogyni akarsz

3. Csavard le a fűtést!

Ha hűvösebb szobában töltjük az éjszakát, jobban beindulhat az anyagcsere és a zsírégetés, mintha egy meleg helységben aludnánk – ami ráadásul nem túl egészséges.

4. Sötétíts

Állítólag azok a nők, akik sötét szobában alszanak, 21 százalékkal kisebb eséllyel elhízottak, mint a világos szobában alvó társaik. Ki tudja, miért van így, de azért érdemes megfogadni ezt a tanácsot is.

Forrás: Prevention

Címkék: alvás fogyás
Hozzászólások  ( 0 )
blog comments powered by Disqus