3 tipp azoknak, akik vegetáriánus életmódra váltanának

Kövess minket a facebookon!

f Ajánlom
Egyik napról a másikra lemondani a húsról nem úgy megy, mint a karikacsapás – itt van néhány praktikus tanács leendő vegáknak.
2016. 02. 22. |

Kövess minket!

f Ajánlom

1. Lassan, de biztosan

Vegetáriánusnak lenni nemcsak egy aktuális diétahóbort, hanem valódi életmódváltás, ha az ember komolyan gondolja. Nem is érdemes egyből fejest ugrani – először próbálkozzunk mondjuk egy húsmentes nappal egy héten, és csak fokozatosan űzzük ki a húst az étrendünkből.

3 tipp azoknak, akik vegetáriánus életmódra váltanának

2. Figyelj az adagokra!

Ha hirtelen kimarad a szaftos, laktató hús az aktuális fogásból, hajlamosabbak lehetünk a túlevésre, hiszen megpróbáljuk a többi étellel pótolni a hús hiányát. A vegetáriánus életmód egészségtudatos hozzáállást is jelent, szóval figyeljünk oda, hogy mértékkel bánjunk a húsmentes fogásokkal is.

3. Tervezz előre!

Könnyű lehet abba a hibába esni, hogy nem tervezzük meg előre a fogásokat, aztán a szupermarketben kóvályogva csak idegesek leszünk, hogy nem lehet gyorsan összehozni valami finom vega fogást. Bújjuk a vegetáriánus szakácskönyveket (van egy csomó szuperjó, például ez itt), így sosem fogyunk ki az ötletekből, és mindig változatos fogásokkal állhatunk elő.  

Forrás: LifeHack

Olvass tovább

Hozzászólások  ( 0 )
blog comments powered by Disqus