3 tipp azoknak, akik vegetáriánus életmódra váltanának

Kövess minket a facebookon!

f Ajánlom
Egyik napról a másikra lemondani a húsról nem úgy megy, mint a karikacsapás – itt van néhány praktikus tanács leendő vegáknak.

1. Lassan, de biztosan

Vegetáriánusnak lenni nemcsak egy aktuális diétahóbort, hanem valódi életmódváltás, ha az ember komolyan gondolja. Nem is érdemes egyből fejest ugrani – először próbálkozzunk mondjuk egy húsmentes nappal egy héten, és csak fokozatosan űzzük ki a húst az étrendünkből.

3 tipp azoknak, akik vegetáriánus életmódra váltanának

2. Figyelj az adagokra!

Ha hirtelen kimarad a szaftos, laktató hús az aktuális fogásból, hajlamosabbak lehetünk a túlevésre, hiszen megpróbáljuk a többi étellel pótolni a hús hiányát. A vegetáriánus életmód egészségtudatos hozzáállást is jelent, szóval figyeljünk oda, hogy mértékkel bánjunk a húsmentes fogásokkal is.

3. Tervezz előre!

Könnyű lehet abba a hibába esni, hogy nem tervezzük meg előre a fogásokat, aztán a szupermarketben kóvályogva csak idegesek leszünk, hogy nem lehet gyorsan összehozni valami finom vega fogást. Bújjuk a vegetáriánus szakácskönyveket (van egy csomó szuperjó, például ez itt), így sosem fogyunk ki az ötletekből, és mindig változatos fogásokkal állhatunk elő.  

Forrás: LifeHack

Hozzászólások  ( 0 )
blog comments powered by Disqus