3 trükk, amivel legyőzheted az éhséget

Kövess minket a facebookon!

f Ajánlom
A diétákat sokszor a kínzó éhségérzet töri derékba, még akkor is, ha valójában már nem lenne szükségünk több táplálékra. Így lehet átverni az éhséget.

1. Csendesítsd el a gyomrod!

De ne étellel, hanem inkább egy kis mozgással. Néhány jógagyakorlat, egy 10 perces edzés vagy akár egy könnyed séta is segíthet, hogy a követelőző gyomor elcsituljon. Az is fontos, hogy ilyenkor nem elég, hogy ne foglalkozzunk az étellel, ne is nagyon legyünk a közelében, ha lehetséges.

2. Egyél több egészséges zsírt

Zsírra bizony szükségünk van, csak hát nem mindegy, hogy milyenre. Ha jó zsírokhoz jutunk, az hosszú időre eltelít minket, és kikapcsolja a testünk zsír-elraktározási folyamatait. Együnk olívaolajat, görög joghurtot, avokádót, pisztáciát vagy más magokat az egészséges zsírokért.

3 trükk, amivel legyőzheted az éhséget

3. Bőségesen a rostokkal

A rostos ételek hosszú ideig tarthatnak minket jóllakottan anélkül, hogy sok kalóriát vittünk volna be. A gyümölcsök, a zöldségek és a teljes kiőrlésű gabonák mind lassan felszívódó, sokáig tartó energiaforrást biztosítanak.

Forrás: Prevention

Címkék: diéta éhség
Hozzászólások  ( 0 )
blog comments powered by Disqus