Eddig rosszul ittad a kávédat, de most megmondjuk, hogyan csináld jól

Kövess minket a facebookon!

f Ajánlom
Azt hitted, a kávéfogyasztásban lehetetlen hibázni? Nagyobbat nem is tévedhettél volna. De most itt egy útmutató, hogyan kell helyesen végezni ezt a nemes tevékenységet.

1. Nincs kávé reggel 10 előtt

Kinyitod a szemed hétkor, és első dolgot a kávéfőzőért nyúlni? Ez csak azért van, mert szervezetünk már hozzászokott, hogy azonnal koffeint követeljen magának. Pedig ha kicsit türelemmel lennénk, a testünk magától is elkezdene ébredezni: a szervezet elkezd kortizolt termelni, ez minden nap 8–9, 12–1 és 5–6 óra között történik, úgyhogy érdemes 10-ig várni az első kávéval.

2. Tudd, mennyi koffeint fogyasztasz! 

A túl sok koffein álmatlansághoz, kézremegéshez vezethet, ezért érdemes odafigyelnünk rá, pontosan mennyit is viszünk be szervezetünkbe. A kávék koffeintartalma közel sem egyforma: a Starbucks kávéjában több a koffein, mint egy mcdonald'sos italban, és az instant kávé is jóval kevesebb koffeint tartalmaz, mint egy csésze kotyogósban főzött.

Eddig rosszul ittad a kávédat, de most megmondjuk, hogyan csináld jól

3. Erősítsd a kávét egy gyors szundival

Azt hiszed, a kávé elfogyasztása után nincs értelme lepihenni? Egy gyors szundi még pont belefér! Ha a kávézás után ledőlsz 20-30 percre, utána sokkal, de sokkal kipihentebben fogsz majd ébredni.

4. Ihletadó kávézó

Az igaz, hogy a kávé fokozza a teljesítményünket, de sajnos a kreativitásunkon már nem segít. Egy kávézó kellemes, csendes atmoszférája azonban nagyon is! Ha ihletadó, kreatív hullámokra vágysz, irány a közeli kávézó – a nyugodt környezettől az ötletek záporoznak majd, a finom kávétól pedig a munka is jobban mehet.

Forrás: Huffington Post

Címkék: egészség kávé
Hozzászólások  ( 0 )
blog comments powered by Disqus

Igényes egyedülállók társkeresője
Elittárs: regisztráljon és találja meg az elvárásainak megfelelő társat!

További információk