Életmód

Vén szatyor: “Negyven felett mintha láthatatlanná váltam volna”

"Old bag" vagyis "Vén szatyor" – ezt a nevet adták annak a kampánynak, amiben 40 év feletti nők mondják el, mennyire felháborítónak tartják, hogy a társadalom, a reklámok úgy viselkednek, mintha nekik már csak az lenne a feladatuk, hogy fiatalabbnak nézzenek ki a koruknál.

“A középkorú nők teste a reklámokban úgy tűnik fel, mint valami, amit ránctalanítani, krémezni vagy éppen takargatni kell. Elegünk van abból, hogy annyi az értékünk, hogy nézzünk ki fiatalabbnak a korunknál” – mondták a kampány kitalálói, Faith Baum és  Lori Petchers.

40 és 70 év közötti nőket kértek meg, hogy fehérneműben reklámszatyorral a fejükön álljanak ki, és mondják el, mit gondolnak a témáról.

Vén szatyor: A képeken a valódi “vén szatyrok” a reklámzacskók

 “Az öregedés valami olyasmi, ami mindig csak mással történik meg. Nem tudom elmondani, mennyire szíven ütött. Nem szerettem a harmincat, nem szerettem a negyvenet, de az ötvenedik születésnapom pofon volt.”

Vén szatyor:

“Valaminek lenni kell a skinny farmer és az anyunadrág között.”

Vén szatyor:

 “A menopauza után máshogy néztek rám a férfiak, mintha láthatatlan lennék.”

Vén szatyor:

“Néha, amikor sétálok az utcán, és látom a tükörképemet, úgy érzem, hogy ez nem én vagyok, hanem az anyám. Sokkoló, hogy én vagyok.”

Vén szatyor:

Még több test az NLCafén:

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top