Kudarcra ítélt fogyások

Kövess minket a facebookon!

f Ajánlom
Biztosan ti is sejtitek, hogy a fitneszedzők életében nemcsak a fantasztikus sikerek, a látványos előtte-utána fotók kapnak helyet, hanem kudarcok is. Le nem járt bérletek, be nem fejezett edzésciklusok, megmaradt kilók és nyűglődés…

Én általában az önálló munkát forszírozom a fogyni vágyó klienseknek, egyrészt mert nem vagyok egy reggeltől-estig-teremben-vagyok edző, és csak heti 3 napot dolgozom, másrészt pedig mert egyszerűen ebben hiszek. Az edzésprogramok úgy szoktak kinézni, hogy elkezdjük a közös munkát, heti 2 alkalommal együtt edzünk, és még 1-2 alkalommal önállóan edz a kliens, amire persze szintén írunk edzéstervet – ezt végezheti ugyanabban a teremben, más teremben, otthon vagy a szabadban. A lényeg, hogy maximálisan személyre szabjuk a tervét és 0–24 órában hívhat lelki segélyért.

De nincs az, hogy minden nap ott állok és irányítom a fogyást. Szóval hamar kihull a rostán az, aki képtelen önállóan dolgozni: nem csinálja a plusz 1-2 edzést, és nem tartja be az egyéb szabályokat, mint az étkezési szabályok, alvás vagy folyadékbevitel. Azok a fogyások vannak kudarcra ítélve, amikben a szabályok minimum felét NEM tartják be.

Ha például lefektetünk 10 egyszerű szabályt:

  • hétfői és szerdai személyi edzés
  • több folyadék napi szinten
  • kalóriakorlát a vacsorában
  • önálló edzések pénteken és szombaton
  • nasik kiiktatása
  • napi 6-8 óra alvás
  • fehérjeturmix
  • és több pozitív gondolat magunkról

A folytatásért kattints a Fitneszanyu caféblogra!

Címkék: fogyás
Hozzászólások  ( 0 )
blog comments powered by Disqus

Igényes egyedülállók társkeresője
Elittárs: regisztráljon és találja meg az elvárásainak megfelelő társat!

További információk