Életmód

Mazda MX 5 cabrio – cseresznyepiros szerelem

Én vagyok a cseresznyepiros és édes, a nõies, az oltalmazó. Illegetem magam. Versengeni akarnak velem. Szexis vagyok és vad, felkorbácsolom a vágyakat. Engem akarnak!

Képgaléria a tesztről itt!

Vigyél el!

A lágy szépség csöndesen pislogott fel rám az aszfaltról. Alig vártam, hogy érezhessem. Belesimultam és átadtam magam a kényelemnek, az élvezetnek. Úgy éreztem: igen! Éljen az élet, a fiatalság, a bohóság, a szépség, a szerelem!

1.6-os szerelmemet először megfigyelőülésből szemléltem, az anyósülés rejtekéből.
Nincs klíma? Sebaj, öleljen át a szél! Kátyúk mindenütt? Az eddig oly gyűlöletes budapesti közlekedés egyszerre maga lett a tenger, finom hullámaival. Nem érdekelt, hogy zötykölődünk, nem érdekelt, hogy hirtelen 40 fokossá vált a levegő, csak az érdekelt, hogy hamarosan én is vezényelhetek, eggyé válunk bébi, igen, akarlak!


– Szép, elegáns. Kicsit kemény a fék, jól bele kell taposni, ha meg kell állni. Kemény tetőt is lehet hozzá kapni.
Látom, vannak benne helyes kis tartókák is.
Igen, de a könyököm sokszor kinyitja véletlenül és ez néha zavar. – Ugyanmár… – gondolom
és a telefontartót nem nagyon lehet kinyitni mert kissé hátul van. – nem kell kotorászni vezetés közben!

Hű, ez a kesztyűtartó szinte kiesik amikor kinyitom. Nem annyira érzékeny. – Annyi baj legyen.
Elég gagyik a kapcsolók, mint valami öreg autóban. – Nem számít.. egy kis zene?
Ebben a felszereltségben van mp3 lejátszó és cd tár is. – Remek!

Sofőröm információit elhomályosították megtébolyult gondolataim…

A szerelem elvakít, megbabonáz. Csak ő meg én. Alig várom, hogy enyém lehessen szőröstől, bőröstől. Bárcsak egy lennék én is a 700 000 európai vásárló közül, ó de szép is volna. (Szegény kis Yarisom közben épp egy szervízben kuksol – nekiment egy gonosz taxis bácsi -, remélem sosem tudja meg, hogy a szívem másé lett…)

És megtörténik végre

Átveszem a volánt. Ülés helyére húz, tükrök rendben. A kormányt nem lehet állítani. Nem gond. Szerencsére átlagméret vagyok, így el sem gondolkodom, mi lenne, ha kétméteres vagy százötven centis lennék.

Lassan kitisztul előttem a kép, látom már a gagyi kapcsolókat is, a nem túl extra műszerfalat, a rövidke váltókart, a pedálokat, melyek egymáshoz kissé közel simulva figyelik lábaim minden mozdulatát. Jaj, úgy félek, nehogy kárt tegyek benned, te kis drága! Gázt adok, finom, morgó hangok közepette kilövünk a benzinkútról. Imádlak, Teee!

Eddig úgy éreztem, ez a szerelem most már úgy érzem, ez a szerelem mindent elsöpör. Nem érdekel már a reggeli fáradtság, az allergiás tüsszögés, minden fájdalmam elmúlik egyszerre. Suhanunk.

A hármast és a négyest szereted, te kis ördög? Hát jó! Az ötöst nehezen találom el, szokatlan helyre tették. Az első piros lámpánál hálát adok az égnek, hogy reggel copfba fogtam a hajam, bár így is a számban landol néhány hajtincs.


Kicsit kemény a váltó és eléggé visszaráz, no igen, a hátsó kerékmeghajtás miatt. Nem érdekes, szinte azonnal hozzászokom, és már élvezem is! A kuplungot lehet finoman adagolni, és nekem a fék is nagyon bejött. Pont így szeretem: csak szépen finoman, nem úgy, mint a Roadsterben, ahol lefejeltük a szélvédőt. Finom a kormány is, és isteni ez a bőrülés. Nagggyon kényelmes vezetni! Nem hiába, őt szeretem.


Mindenki versenyezni akar velünk

Még szétesőfélben lévő teherautók vérét is felizzítjuk. Kisgyerekek, anyukák, apukák, fiatalok mind megbámulnak, tetszünk nekik.

Előznék. Rosszul látom, mi van elöl, mert annyira alacsonyan ülünk. Sebaj, jó ez nekem így, hatvannal is. Nyitott tetővel úgyis erősebben lehet érezni a gyorsulást, a hajam is ventillátorként pörög a fejem tetején. Egyébként megkérdeztem, kb. 120-ig élvezhető így, nyitott tetővel. Élvezem én harminccal is! Ó jaj, hát micsoda szépség, micsoda forma!

Drágám most csendesen várakozik. Megálltunk egy kis fotózásra. Megszemlélem a csomagtartót is, nem rossz, nem rossz, egy kisebb bevásárlást simán befogad.

– Csinálj rólam pár képet, ahogy benne ülök! – kérlelem utastársam. – Ezt el kell tennem emlékbe. Majd kinyomtatom, és felragasztom a falra.

Fájó búcsú

Isten veled, szerelmem. Mintha rámkacsintott volna… Ő is szeret.
A cseresznyepiros szépség, a szexi a kecses, a nőies, a vad. Még most is érzem azt a finom remegést, a pedálokat, a váltót. Hiányozni fogsz, drágám! Megrázom a fejem, ki kell ugranom gyorsan, mennem kell dolgozni. Még a telefonom is benne felejtem, hátha újra láthatom. Mire leérek érte az emeletről, már csak hűlt helyét találom. Még egy levelet sem hagyott… pedig milyen gyönyörű volt. Egyreggeles kaland…

Szomorú vagyok.
Ha valamerre látjátok cseresznyepiros szerelmem, adjátok át neki, hogy még mindig szeretem!


Képgaléria a tesztről itt!

Műszaki adatok:

 hengerűrtartalom:
 1.6 liter
 gyorsulás:
 9,7 sec
 végsebesség:
 191 km/óra
 lóerő:
 110
 átlagfogyasztás:
 kb 10 liter városban
 alapár:
 5.6 millió Ft.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top