nlc-logo

Engedélyezi, hogy az nlcafe.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.

Turbózd fel a szervezeted kurkumával!

A kurkumának rengeteg jótékony hatása van – na igen, de hogyan illeszthetjük be az étrendünkbe? Ehhez adunk most tippeket.
NLCafé
f Ajánlom

 Az intenzív sárga fűszer, a kurkuma, rengeteg jótékony hatással bír a szervezetünkre: gyulladáscsökkentő és immunerősítő, védi az ízületeket és antioxidánsban gazdag. Épp ezért nem árt, ha megszeretjük és beillesztjük az étrendünkbe már az ősz kezdetén. De mégis hogyan együnk több kurkumát? Íme, pár szuper tipp:

  • Ha legközelebb almát szeletelsz fel magadnak, hintsd meg egy kis kurkumával! 
  • Szórj egy kiskanállal a vaníliás joghurtodba!
  • A zabkása tetején ugyanolyan jól működik, mint a fahéj.
  • Ha legközelebb chiapudingot készítesz, keverj 2 kiskanál kurkumát is bele! Isteni lesz.

Az egyik legfinomabb recept kurkumával az arany kurkumás latte, ami remek alternatívája lehet a délutáni szívmelengető tejeskávénak. Így készül:

Turbózd fel a szervezeted kurkumával!
  1. Közepes láng felett melegíts mandulatejet.
  2. Keverj hozzá egy kiskanál kókuszolajat és egy kiskanál kurkumát.
  3. Főzd tovább, néha keverd meg.
  4. Vedd le a tűzről, adj hozzá mézet és fahéjat, és már ihatod is!

 Forrás: YogiApproved

Olvass tovább

{PostTitle}

Megosztás Facebookon