Ilyen technikákkal csökkentheted azonnal a stresszt

Kövess minket a facebookon!

f Ajánlom
A stressz szinte mindannyiunk vállán állandó súly, ez pedig sajnos pánikbetegséghez is vezethet. Itt van néhány azonnal bevethető praktika, ha érzed, hogy kiakadni készül benned a stresszmérő.

 1. Figyelj a légzésre 

Ősi és egyszerű módszer, de nem lehet hangsúlyozni, mennyire hatásos! A légzésünk ugyanis szoros összekötetésben áll mentális állapotunkkal, ezért ha mellkasunkat feszíti a stressz, légzésünk is szapora lehet, ez pedig a teljes keringést felboríthatja, és már meg is van a baj. Koncentráljunk légzésünkre, tanuljunk be néhány jól működő légzőgyakorlatot, és alkalmazzuk ezeket, mikor érezzük már, hogy nem bírjuk cérnával.

2. Hűtsd le magad!

Nem véletlenül él ez a kifejezés. A hideg zuhany nemcsak lenyugtat és kitisztítja felforrósodott fejünket, de még a vérkeringésünkre is jó hatással lehet. Sőt, pluszelőny, hogy még a bőrünk is ragyogóbb és rugalmasabb lesz! Kezdjük óvatosan, először a kezekkel és lábakkal, és csak utána sokkoljuk testünket a jóleső hideggel.

Ezekkel a technikákkal csökkentheted azonnal a stresszt

3. Nyugtató dallamok

Nem érdemes lebecsülni a zene hatalmát sem. Több kutatás is bizonyította már, hogy a zene milyen erős hatással lehet aktuális hangulatunkra, szóval keressünk olyan dallamokat, amik képesek megnyugtatni, és zárjuk ki velük a külvilágot, ha szükségesnek érezzük.

Forrás: LifeHack  

Címkék: stressz egészség
Olvass tovább

Hozzászólások  ( 0 )
blog comments powered by Disqus