Lefekvés előtti szokások, a könnyebb ébredésért

Kövess minket a facebookon!

f Ajánlom
Ha nem hullafáradtan dőlsz be az ágyba, hanem van még egy kis időd és energiád, már a kellemes reggelt is megalapozhatod.
2016. 02. 26. |

Kövess minket!

f Ajánlom

Lefekvés előtti szokások, amiktől az ébredés is könnyebben megy

Kómásan ébredni senki sem szeret, ahogy ébredés után fél órával még kábán kóvályogni sem. Azt pedig, hogy hogyan telik a reggel, már az előző napi, lefekvés előtti percek is befolyásolják. Lássuk, mivel segíthetsz este a reggelen.

1. Találd meg a kedvenc szundiitalod! Bár egy pohár bortól garantáltan reggelig húzni fogod a lóbőrt, az ébredésnél viszont úgy érezheted magad, mint akit fejbe vágtak. Válassz inkább egy kellemes aromájú gyógyteát vagy meleg tejet!

2. A nassolás nem tilos: csak válassz könnyű (150 kalória alatti), alvást segítő harapnivalót.

3. Kapd össze magad! Szánj tíz percet arra, hogy rendet teszel magad körül, kikészíted a holnapi ruhádat, összepakolod a táskád. Így tovább élvezheted a reggeli kávét!

4. Írd le a gondolataidat! Hajlamos vagy elalvás előtt fejben megtervezni az egész hátralevő életed? Sajnos a háromnegyedét el fogod felejteni: tarts egy papírt az ágyad mellett, amire lefirkantod a teendőidet, így nyugodtabban alszol és nyugodtabban is ébredsz majd.

5. Kapcsolj ki! De ne csak saját magad, hanem minden körülötted lévő elektronikus eszközt is. A készenléti állapotban hagyott tévé vagy számítógép a te energiádat is elszívja. 

Forrás: Popsugar

„Ha diszkó van, majd leszakad alattunk a klubhelyiség” – bemutatjuk az ösküi iskola másodikosait
Olvass tovább

Hozzászólások  ( 0 )
blog comments powered by Disqus
Lefekvés előtti szokások, a könnyebb ébredésért