Rovatok
- Ez van!
- Sztárok
- TV-sztárok
- Gasztro
- Szex & Más
- Valentin
- Trend
- Család
- Életmód
- Egészség
- Otthon
- Szabadidő
- Ezo
- Nők Lapja
Ton Heestermans, a Groningeni Egyetem kutatója 984 szívbetegségben szenvedő páciens egészségi állapotát követte hosszabb időn keresztül. Vizsgálatából kiderült, hogy ha vészhelyzet esetén már a mentősök beadják a vérhígító (véralvadásgátló) szert a betegnek, nemcsak a végzetes szívinfarktus kerülhető el, hanem sok esetben a műtéti koszorúér-tágítás is biztonságosabban, jobb eredménnyel végezhető el később a kórházban.

A vérhígítóval kezelt betegek egészsége és életminősége egy évvel a beavatkozás után is jobb volt, mint a kontrollcsoporté: kevesebben haltak bele a betegségükbe, kevesebb volt a komplikáció, és kevésbé kínozták őket a betegséggel járó kellemetlenségek. Az időben beadott véghígító jó hatása különösen akkor jelentkezik, ha az infarktus legelső halvány gyanújelei után egy órán belül kihívják a mentőt.
Legújabb a címlapról:
Rétesek vasárnapi ebédre
Nagyon szeretsz valakit, vagy szerelmes vagy? Vallj szerelmet 150 karakterben és nyerj!
Itt a Nők Lapja Café februári bögrés játéka! Megnyerheted a Nők Lapja Café egyedi virágos bögréjét!
Egyszer majd gyermeket szeretnél, vagy egyszerűen szeretnéd felmérni, hogy mennyit tudsz a meddőségről? Töltsd ki tesztünket, és megtudhatod, mennyire ismered a fogamzáshoz vezető utat, és mit tehetsz annak érdekében, hogy elősegítsd a gyermekáldást. »