2017. 08. 18. Ilona

medvehagyma

Így készül a tavaszi medvehagymás pesztó

A medvehagyma az egyik legfinomabb és legegészségesebb tavaszi alapanyag, használjuk hát ki ezt a pár hónapot! Kiránduljunk, szedjünk medvehagymát...

Medvehagyma-krémleves recept

Az egyik legegészségesebb tavaszi krémleves. Elkészítése ráadásul annyira egyszerű, hogy kezdők is bátran betervezhetik egy szombati ebédkezdetnek...

Medvehagyma: 5 dolog, amit tudnod kell róla

Az újra felfedezett medvehagyma virágkorát éli minden tavasszal. A nagyanyáink korában még jól ismert és a mindennapokban használt medvehagyma...

A legjobb dolog márciusban: indul a medvehagymaszezon!

Végre itt a tavasz, és vele együtt a medvehagymaszezon is. Irány az erdő vagy a piac, hoztunk pár szuper receptet, amit érdemes kipróbálni. De...

Így készül a medvehagymás gnocchi – recept

Amikor már azt hiszed, hogy a medvehagyma minden variációját elkészítetted, vagy legalábbis hallottál róla, nagyon meg fogsz lepődni, mert még...

Bírságot kaphat, aki sok medvehagymát szed

A medvehagyma gyűjtési szezonja március vége, április eleje. Sokan nincsenek azonban tisztában azzal, hogy a hazánkban több helyen is megteremő...

Medvehagymás-fetás muffinrecept

Gyorsan, egyszerűen dobhatsz össze különleges és laktató reggelit. Készítsd el medvehagymás-fetás muffinreceptünket.

Medvehagymás recept: mennyei spagetti carbonara

Villámgyors ebéd vagy vacsora medvehagymával fűszerezve. Különlegesen finom spagetti carbonarát készíthetsz ezzel a medvehagymás recepttel. Nem...

Medvehagymás-baconös pogácsa

A medvehagyma és a bacon páratlan íze különlegesen finom pogácsát eredményez. Egyszerű, gyors, kihagyhatatlan medvehagymás recept a szezonra.

Mindjárt itt a medvehagymaszezon

Végre újra lehet jó kis medvehagymás ételeket főzni-sütni. Ha te szeded le, akkor nagyon vigyázz! Összeszedtem a legfontosabb medvehagymás...

5 dolog, amit tudnod kell a medvehagymáról

A nálunk is egyre népszerűbb medvehagymáról gyűjtöttünk össze 5 olyan dolgot, amit mindenképpen érdemes tudni.

Medvehagymás-fetás csirkesaláta

Amilyen egyszerű, olyan nagyszerű tavaszi saláta. Tökéletes ebéd, még tökéletesebb vacsora.

Medvehagyma vagy gyöngyvirág? – 5 segítség, hogy felismerd őket!

Külsőre talán megtévesztőek, de ha alaposan megvizsgálod, láthatod a különbséget a mérgező virág és a fűszernövény között.

Így gyűjtsd a medvehagymát!

A tavaszi erdők markáns illatú növénye látványnak is csodálatos. Gyógyhatásának és széleskörű gasztronómia felhasználhatóságának köszönhetően az...

Kihagyhatatlan: medvehagymás-juhtúrós pogácsa

A medvehagyma és juhtúró kiváló párosítás, palacsintában már kipróbáltam. Úgy gondoltam, pogácsában is megállja majd a helyét. A túrós pogácsa...

Medvehagyma, újhagyma: főzzünk friss, tavaszi zöldekkel!

Kitört a medvehagyma szezonja, de ne feledkezzünk meg az újhagymáról sem, amikor a piacra megyünk. Mindegyik remekül használható alapanyag, és...

Gyors ebéd: medvehagymás szűzpecsenye vajas tésztában

A medvehagyma szezonjába léptünk, úgyhogy mostantól semmi sem állhatja utunkat abban, hogy felsorakoztassuk az összes létező finomságot ezzel a...

Medvehagymás köleskrém

Még nem késő a piacon medvehagyma után kutatni, de lassan elbúcsúzhatunk tőle. Esetleg felaprítva, jégkockatartóban elraktározhatunk némi tavaszi...

Zöldséges sertésragu medvehagymás gombóccal

Egy újabb remek medvehagymás recept, amíg még szezonja van. Ráadásul ezúttal egy különlegességet kínálunk: zöldséges sertésragut medvehagymás...

Finom, olcsó, gyors: főzzünk friss fűszerekkel!

Ahogy a tavaszi melengető napsütés előbújik, megjelennek a konyhaablakokban vagy a balkonos ládákban a friss fűszernövények. Főzzünk velük bátran...

Így tartósítsd a medvehagymát!

Rengeteget olvashatunk mostanában a medvehagymáról: mire jó, mit készíthetünk belőle. Talán már kicsit unjuk is, de sajnos közeleg a szezon vége...

5 perces medvehagymás receptek

Az elmúlt hetek top keresőszava: medvehagyma. Naná, hiszen tényleg isteni, és szinte minden ételt feldob. Most szupergyors receptekkel készültünk...

Mesés fogás: medvehagymás pesto

Mivel épp szezonja van, és mert finom, és még egészséges is, rengeteg medvehagymás receptet osztunk meg veletek. Most a medvehagymás pestóé...

Medvehagymás receptek: leves, lepény, krumplipüré és tartósitás

Idén hihetetlenül hamar jött a szezon, még messze az orfűi fesztivál is, a piacokon pedig már hetek óta kapható ez az utóbbi években igen...

5 különleges medvehagymás étel

Imádod a medvehagymát, de unod a szokványos ételeket? Akkor bloggerünk recept-összeállítása pont neked való!