Egészségesebb krumplipüré, pofonegyszerűen

Kövess minket a facebookon!

f Ajánlom
Te is a jól bevált krumplipürét készíted el köretként a karácsonyi menüben? Most eláruljuk, hogyan teheted egészségesebbé!
2016. 12. 24. |

Kövess minket!

f Ajánlom

Nem tévedünk nagyot, ha azt mondjuk, hogy sok családban valóságos lázadás törne ki, ha a karácsonyi menüből kimaradna mindenki kedvenc körete, a krumplipüré! A krémes krumplipüré valóban isteni kiegészítője a húsételeknek, ám egészségesnek aligha nevezhető: a sok tejszíntől, vajtól és sótól lehet, hogy ellenállhatatlan, ám kalóriákban és szénhidráttartalomban is verhetetlen! Íme, pár szuper tipp, hogyan teheted egészségesebbé és egy leheletnyit diétásabbá:

Egészségesebb krumplipüré, pofonegyszerűen

1. A tápanyagtartalmát növelheted, a kalóriértékéből pedig levehetsz, ha a krumpli egy részét édesburgonyára cseréled! 

2. A krumplipüré zsírtartalmát csökkentheted, ha a tejszín helyett zsírszegény tejet, vagy növényi tejet használsz.

3. Használj kevesebb sót, és inkább ízesítsd több fokhagymával és fűszerekkel!

4. Nem is kell tejterméket használnod: az egész krumplipürét készítheted húsleves alaplével is!

5. Ha szeretnéd, hogy a krumplipüré ne legyen egy kész szénhidrátbomba, helyettesítsd a krumpli egy részét karfiollal!

Még több egészséges tipp a karácsonyi menühöz az NLCafén:

Popsugar

Olvass tovább

Hozzászólások  ( 0 )
blog comments powered by Disqus